خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اسپانیا
اتحاد اسپانیا
3
30,717

رئال مادرید روی راموس قیمت گذاشت

رئال مادرید روی راموس قیمت گذاشت
رئال مادرید در واکنش به اولین تقاضای باشگاه منچستریونایتد برای جذب راموس، قیمت این بازیکن را 90 میلیون یورو اعلام کرد. به گزارش "مستر90"، آینده سرخیو راموس در رئال مادرید مبهم به نظر می رسد. مذاکرات تمدید قرارداد بین دو طرف متوقف شده و به ادعای AS، این بازیکن خواهان جدایی از رئال مادرید شده است. منچستریونایتد جدی ترین تیمی است که خواهان به خدمت گرفتن راموس شده و روز گذشته پیشنهادی 50 میلیون یورویی برای جذب این بازیکن ارائه داد.
پاسخ فلورنتینو پرز به این پیشنهاد منفی بود؛ چرا که او برای فروش راموس 90 میلیون یورو قیمت گذاشته است. رقم فسخ قرارداد این مدافع ارزشمند نیز 180 میلیون یورو عنوان شده؛ رقمی که بدون شک هیچ تیمی قادر به پرداخت آن نخواهد بود.

طبق گزارش AS، مذاکرات بین دو باشگاه، روزهای آینده ادامه خواهد یافت. در حال حاضر داوید لوئیز، ریو فردیناند و تیاگو سیلوا به ترتیب با 49 میلیون، 46 میلیون و 40 میلیون، گرانقیمت ترین مدافعان دنیا هستند. فردیناند در پایان فصل گذشته از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

برچسب‌ها: سرخیو راموس نقل و انتقالات 2015 اسپانیا رئال منچستر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

203 جولیان ایلام1394/04/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi