خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرژانتین
اتحاد آرژانتین
4
32,562

تکذیب خبر قطع شدن پای گابریل

تکذیب خبر قطع شدن پای گابریل
در حالی که دیروز برخی رسانه‌ها خبر داده بودند که پای گابریل باتیستوتا مهاجم دوست داشتنی و نوستالژیک تیم ملی فوتبال آرژانتین بریده خواهد شد‌، این خبر توسط باتیستوتا تکذیب شده است.

دیروز خبر آمد که مصدومیت ناشی از دوران ۱۷ سال فوتبال حرفه‌ای برای گابریل باتیستوتا، اسطوره گلزن فوتبال آرژانتین بسیار گران تمام شده است و او که به دلیل درد شدید ناشی از مصدومیتش شب و روزها بیداری و سختی کشیده اکنون با توصیه غم‌انگیز یک پزشک روبه‌رو شده است و باید پایش را قطع کند. در این خبر آمده بود که ۱۰ سال است که ۱۰ قطعه پلاتین در پای باتی‌گل کار گذاشته شده است اما هیچ‌کدام کارگر نبوده است. اما باتیستوتا خبر را تکذیب کرده و گفته است اصلا چنین چیزی نیست. این خبر یک سال پیش هم منتشر شده بود و باتیستوتا آن را تکذیب کرده بود. باتیستوتا در این باره به موندو دیپورتیو گفته است:«نه چنین خبری صحت ندارد و قرار نیست پایم قطع شود.»

برچسب‌ها: گابریل تکذیب خبر آرژانتین باتیستوتا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

50 1

2,592 بارسا13691394/04/03

موهاوی: پای باتیستوتا رو الان تقریبا یک ساله که قطع کردند

3 تیر (17:41)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi