خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,321

جسد یکی از ۲ خبرنگار ایرانی پیدا شد

جسد یکی از ۲ خبرنگار ایرانی پیدا شد
میلاد حجت الاسلامی، خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، برای پوشش دیدارهای تدارکاتی تیم ملی ایران با شیلی در اتریش و سوئد در استکهلم وهمچنین پوشش خبری دیدار ال کلاسیکو (دو تیم بارسلونا - رئال مادرید) به بارسلونا سفر کرده بود.

به گزارش شبکه خبر، جسد مرحوم حسین جوادی شنبه در بهشت زهرای تهران به خاک سپرده می شود، اما هنوز جسد میلاد حجت الاسلامی پیدا نشده است. این دو نفر در سانحه ی سقوط یکی از پروازهای خطوط جرمن وینگز ، در کوههای آلپ ، به همراه ۱۴۸ سرنشین دیگر جان باختند. میلاد حجت الاسلامی خبرنگار خبرگزاری تسنیم و حسین جوادی خبرنگار روزنامه وطن امروز بودند که برای پوشش دیدارهای تدارکاتی تیم ملی ایران با شیلی در اتریش و سوئد در استکهلم و همچنین پوشش خبری دیدار دو تیم بارسلونا - رئال مادرید به بارسلونا سفر کرد دیدارهای تدارکاتی تیم ملی ایران با شیلی در اتریش و سوئد در استکهلم و همچنین پوشش خبری دیدار دو تیم بارسلونا - رئال مادرید به بارسلونا سفر کرده بودند.



بر اساس این گزارش دستگاه ضبط صدا در کابین خلبان هواپیمای پرواز 9525 خطوط جرمن وینگز نشان می دهد که یکی از خلبانان هنگام سقوط از کابین هواپیما بیرون آمده بود اما زمانی که قصد داشته است بار دیگر وارد کابین شود، پاسخی از دیگر خلبان دریافت نمی کند.
در همین رابطه روزنامه نیویورک تایمز نیز به نقل از یک مقام بلندپایه نظامی اعلام کرد خلبان به محض رسیدن به ارتفاع ثابت پرواز، کابین را ترک کرده، با این حال زمانی که قصد داشته است دوباره وارد کابین شود و با مشت روی در می کوبید، پاسخی از دیگر خلبان هواپیما دریافت نکرده است.

پس از این نیز هواپیما در مناطق کوهستانی آلپ در جنوب فرانسه سقوط کرد و همه صد و پنجاه سرنشین آن کشته شدند.

برچسب‌ها: ایران حسین جوادی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

53 4

2,446 مهدی اذریان1394/03/29

حامد اف سی 81: خدا رحمتش کنه

29 خرداد (12:23)


ارتش ضرغام: قضیه بوداره.

29 خرداد (11:46)


29 خرداد (10:04)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi