خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,148

محمد پنجعلی رئیس آکادمی فوتبال پرسپولیس شد

محمد پنجعلی رئیس آکادمی فوتبال پرسپولیس شد
محمد حسین نژادفلاح پس از بررسی‌ها و گفت‌وگوهای صورت گرفته، طی حکمی، کاپیتان سابق پرسپولیس، تیم ملی و منتخب آسیا، را به عنوان رئیس آکادمی فوتبال پرسپولیس منصوب کرد.

محمد پنجعلی که اخیرا با موفقیت در دوره پیشرفته مربیگری، موفق به اخذ مدرک حرفه‌ای مربیگری شده است، از دهه پنجاه به پرسپولیس پیوست و در طول سه دهه و برای 18 سال برای پرسپولیس بازی کرد.

او برای 13 سال نیز در عضویت تیم ملی ایران بود و در مقطعی همزمان بازیکن - مربی پرسپولیس بود. وی در دو دوره سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس نیز بود و عضویت در هیأت مدیره پرسپولیس را نیز تجربه کرد.

پنجعلی پیش از این در دوران مدیریت حبیب کاشانی نیز مسئولیت تیم‌های پایه فوتبال پرسپولیس را بر عهده داشته است و به گواه اکثر کارشناسان فوتبال ایران، از گذشته تا کنون جزو نوادر و نوابغ این رشته بوده است.

محمد پنجعلی در این خصوص گفت: برای من آنچه اهمیت دارد این است که بتوانیم برای پرسپولیس کاری انجام بدهیم و با توجه به شرایط زمانی، کار سختی پیش رو داریم و باید زود دست به کار شویم. در مرحله اول باید کادر فنی تیم‌ها مشخص شوند. در جمع پیشکسوتان مربیان کاربلد بسیاری حضور دارند و باید از میان آنها به گزینه‌های مورد نظر برسیم.

وی در ادامه گفت: روز دوشنبه از مربیان برنامه می‌گیریم تا براساس برنامه‌ها و شرایط تیم‌ها و باشگاه، مربیان رده‌های مختلف انتخاب شوند. روز سه‌شنبه نیز برای استعدادیابی برنامه‌ریزی می‌کنیم تا کارها سریع‌تر انجام شود.

کاپیتان سابق پرسپولیس تصریح کرد: با توجه به اینکه اکثر تیم‌ها مدت‌ها است کار را شروع کرده‌اند، هیچ زمانی را از دست نخواهیم داد. در جلسه‌ای که با آقای محمد حسین نژادفلاح داشتیم نیز ایشان سیاستگزاری باشگاه در رده‌های پایه را شناسایی استعدادها و معرفی حداقل دو سه بازیکن در هر فصل به تیم اصلی اعلام کردند. در واقع سود باشگاه در این ماجرا سازندگی بازیکنان جدید خواهد بود که می‌توانند سرمایه باشگاه شوند. خوشبختانه مشکل زمین نداریم و قرارداد ورزشگاه شهیدان اسماعیلی تمدید شده است.

برچسب‌ها: پرسپولیس محمد حسین نژادفلاح محمد پنجعلی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

336 شمشیر13621394/03/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi