خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,179

صدای پای گل محمدی در نزدیکی باشگاه پرسپولیس

صدای پای گل محمدی در نزدیکی باشگاه پرسپولیس
پرسپولیس بدون سرمربی.خبری از برانکو نیست و او هر روز از پرسپولیس دورتر و دورتر می شود.آنقدر دور که خیلی ها می گویند:«او دیگر به ایران بر نمی گردد و اصلا دیگر گزینه هدایت این تیم نیست.» حرفی که شاید خیلی هم دور از منطق نباشد.برانکو پولش را نگرفته و هزار و یک مشکل دیگر دارد که هر کدام از آنها به تنهایی می تواند بهانه ای باشد برای اینکه او دیگر به ایران نیاید. پرسپولیس در شرایطی قرار دارد که زمان زیادی برای انتخاب سرمربی و تعیین تکلیف خودش ندارد.تیم های رقیب در حال یارگیری هستند و این تیم نه پول دارد،نه اسپانسر و نه سرمربی ای که لیست بدهد تا بر اساس خواسته های او برای این تیم بازیکن جذب کنند. البته نژاد فلاح جسته و گریخته مذاکراتی را با چند بازیکن از جمله سید جلال حسینی انجام داده است که معلوم نیست مذاکره با این بازیکنان بر اساس لیست کدام سرمربی انجام می شود؟ اگر برانکو به ایران نیاید...این اگر شاید خیلی زود به حقیقت تبدیل شود و او دیگر برای هدایت پرسپولیس رنگ پایتخت را نبیند.اما آلترناتیو برانکو چه کسی است؟ شاید در این مقطع زمانی هیچ نامی به اندازه یحیی گل محمدی برای هدایت سرخپوشان مطرح نباشد.سرمربی جوان ذوب آهن که در زمان مدیرعاملی رویانیان هدایت پرسپولیس را بر عهده داشت. صدای پای یحیی،حوالی باشگاه پرسپولیس شنیده می شود و هرچقدر که خود او تکذیب کند و بگوید:«خبری نیست،اتفاقی نیفتاده و پرسپولیسی ها من را نمی خواهند.»اما باید گفت که اگر برانکو نیاید بدون شک او گزینه نخست پرسپولیسی هاست.به خصوص اینکه مسئولان باشگاه ذوب آهن هم دست و بال او برای رفتن از اصفهان را باز گذاشته اند.همین دیروز بود که آذری،مدیر عامل ذوب آهن مصاحبه کرد و گفت:«یحیی برای ترک اصفهان،نیازی به رضایت نامه ندارد.»این خودش چراغ سبزی است برای پرسپولیسی ها که مذاکرات را خیلی جدی تر با گل محمدی آغاز کنند و خیلی زود تکلیف سرمربی شان را مشخص کنند.پرسپولیس تیم بزرگ و پر طرفداری است که باید پروسه جذب بازیکن،شروع تمرینات بدنسازی و ...آنها خیلی زود شروع شود.اتفاقی که اگر نیفتد بدون شک حاشیه های سال های گذشته و اتفاقات کابوس وار آن سال ها دوباره تکرار خواهد شد.

برچسب‌ها: باشگاه پرسپولیس گل محمدی ذوب آهن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

238 شمشیر13621394/03/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi