خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,717

استقلال – منصوریان؛ تمام شد

استقلال – منصوریان؛ تمام شد
پس از هفته‌ها بلاتکلیفی، به نظر می‌رسد استقلال مسیر خود را برای فصل آینده انتخاب کرده است. از مدت‌ها قبل، شاید بلافاصله بعد از پایان لیگ چهاردهم، نام مربیان بسیاری برای نیمکت استقلال شنیده شد. از علیرضا منصوریان گرفته تا دراگان اسکوچیچ. این نام‌ها تا همین یکی دو روز قبل اما فقط گمانه‌زنی رسانه‌ها بود چون اسکوچیچ بهترین گزینه خارجی حاضر در فوتبال ایران بود و از طرفی منصوریان به‌عنوان یک مربی متعلق به خانواده استقلال، نتایج فوق‌العاده‌ای همراه با نفت تهران کسب کرده بود. نام این دو مربی در حالی شنیده می‌شد که هیچ مسوولی مذاکره مستقیمی با آنها انجام نداده بود چون هیات‌مدیره‌ای روی کار نیامده و شکل قانونی به خود نگرفته بود.

از یکی دو روز قبل اما ماجرا به کلی تغییر کرده و جدی‌تر و رسمی‌تر شده است. گویا وزارت ورزش و نصرا... سجادی نظر مثبتی روی علیرضا منصوریان دارند و با او یکی دو جلسه نیز برگزار کرده‌اند. استقلال که در شرایط اقتصادی مناسبی به‌سر نمی‌برد، علیرضا منصوریان را به این دلیل انتخاب کرده که هزینه‌ها را کاهش بدهد. منصوریان که در نفت تهران، همراه بازیکنان جوان و کم نام و نشان – البته به جز مبعلی، رضایی و عزتی- به‌عنوان سومی لیگ برتر، نایب قهرمانی جام حذفی و حضور در جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا دست یافت، به‌عنوان یک مربی کم هزینه و با ایده کار با جوان‌ها در ذهن وزارت ورزش نقش بسته است.

این ایده اما مختص به منصوریان نیست، بلکه متعلق به نفت تهران است. باشگاهی که از بدو حضور در لیگ برتر روی جذب بازیکنان جوان و معرفی آنها به سطح اول فوتبال ایران برنامه داشت و با مدیریت کم هزینه و ساختار مناسب موفق شد این برنامه را به بهترین شکل ممکن اجرا کند. منصوریان برای حضور در استقلال چنین ایده‌ای را در سر ندارد. او نمی‌خواهد بسوزد، آن هم بعد از مدت‌ها تلاش و رسیدن به نیمکت استقلال. هدف منصوریان موفقیت در استقلال است و به همین دلیل او روی بستن تیمی قدرتمند و جمع کردن ستاره‌ها حساب ویژه‌ای باز کرده است. در لیست او می‌توان نام‌های بزرگ را دید. نام‌هایی که می‌توانند باعث آشتی هواداران با استقلال شوند و البته قیمت‌های‌شان نجومی است.

منصوریان با وزارت ورزش به توافق رسیده و در این بین فقط یک تضاد باقی مانده. منصوریان نمی‌خواهد تیم جوان و کم هزینه‌ای را ببندد. هدف او جذب ستاره‌ها است و هزینه‌ای برای قهرمانی استقلال در لیگ برتر. تنها مساله برای همکاری طرفین همین است. هر دو روی آشتی هواداران با استقلال و حضورشان در ورزشگاه به توافق رسیده‌اند. فقط بودجه، مشکلی است که هنوز در موردش بحث‌هایی باقی مانده. منصوریان قول اولیه را داده و به احتمال 99 درصد سرمربی استقلال می‌شود. البته به شرطی که وزارت ورزش با پشتوانه‌ای قوی او را همراهی کند و برای بستن تیم، بودجه‌ای چند ده میلیاردی در اختیارش قرار دهد.

با این تفاسیر باید علیرضا منصوریان را سرمربی استقلال دانست. او مد نظر سجادی است. مردی که مسوول مستقیم وزارت ورزش در امور دو باشگاه پرسپولیس و استقلال است. شاید امروز نام منصوریان به‌عنوان سرمربی جدید استقلال و جانشین امیر قلعه‌نویی اعلام شود و شاید هم در روزهای آینده. برای حل مشکلی به نام بودجه اما داستان ادامه دارد. سنگ‌ها را در مسائل اقتصادی واکندن و به توافق نهایی رسیدن شاید کمی بیشتر طول بکشد و شاید هر لحظه به نتیجه برسد و خبر اعلام شود. در استقلال البته همچنان کوشش‌هایی برای رسیدن به گزینه‌های دیگر نیز ادامه دارد، هم گزینه‌های خارجی و هم گزینه‌های داخلی. اما همانطور که همه حدس می‌زنیم شانس منصوریان بیشتر است، بیشتر از آنچه خیال می‌کنیم.

آندو، رحمتی و مبعلی در لیست منصوریان
هدف اصلی علیرضا منصوریان از حضور در استقلال، آشتی هواداران با این تیم است. او برای رسیدن به این هدف، دل به بازگشت بازیکنانی بسته که محبوب هواداران هستند. آندرانیک تیموریان، مهدی رحمتی و ایمان مبعلی. منصوریان اگر سرمربی استقلال شود این سه بازیکن را قطعا جذب خواهد کرد. بازیکنان دیگری هم در لیست او حضور دارند. نام‌هایی چون وحید امیری، محسن مسلمان و البته کریم انصاری فرد که باید دید آیا موفق به جذب آنها خواهد شد یا نه؟

برچسب‌ها: منصوریان استقلال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

16 2

446 استقلال.4.71394/03/20

سلا خان رابر: تیم رو میفروشم قیمت پایه 30000 تومن(30 میلیون سکه به همراه ورزشگاه 35000 داره) پیا بدین

20 خرداد (15:29)


حمله آبی پوشان2: وای بیاد عالی میشه خدا کنه بیشتر بازیکنای نفت هم با خودش بیاره این بازیکنای در پیت رو شوت کنه بیرون

20 خرداد (14:19)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi