خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,149

نوری: هواداران منتظر پرسپولیس رویایی باشند

نوری: هواداران منتظر پرسپولیس رویایی باشند
کاپیتان پرسپولیس ابراز امیدواری کرد با تصمیمات مدیریتی مناسب خیال هواداران بابت قهرمانی در فصل آینده راحت شود.
محمد نوری که صبح دیروز جلسه ای طولانی مدت با محمدحسین نژادفلاح به عنوان قائم مقام این باشگاه داشت، درباره آن به خبرنگار "مستر90" گفت: جلسه خوبی بود و آقای نژادفلاح اعلام کردند به دنبال بستن تیمی قدرتمند در شأن نام پرسپولیس هستند. در این جلسه درباره مسائل مختلفی صحبت شد که می‌ توان درباره جذب بازیکن، تامین منابع مالی و ... اشاره کرد. به هر حال از برگزاری این جلسه راضی ام و به نظرم در شرایط فعلی که برخی رسانه ها حاشیه ها را درباره حضور من و مسائل دیگر گفته بودند، در این جلسه برطرف شد.

نوری درباره شایعاتی که برخی رسانه ها درباره عدم تمایل باشگاه برای ادامه همکاری با او مطرح کرده بودند گفت: اصلا چنین چیزی نبود و با صحبت هایی که امروز آقای نژادفلاح داشتند اعلام کردند در ابتدا با بزرگترهای تیم برای ادامه همکاری در فصل آینده صحبت خواهد شد. امیدوارم شرایطی فراهم شود تا تیم در فصل آینده استارتی پرقدرت در مسابقات داشته باشند. آقای نژادفلاح هم اعلام کردند برای اینکه لیگ را به خوبی به پایان برسانیم و انتظار هواداران را برآورده کنیم نیاز به این داریم که در هفته های ابتدایی پرقدرت ظاهر شویم و نتایج را به سود خودمان به پایان برسانیم.

کاپیتان سرخپوشان در ادامه درباره تمایلش برای ادامه همکاری با پرسپولیس گفت: مطمئنا خوشحال خواهم شد در خدمت پرسپولیس باشم و از اینکه پیراهن این تیم را برتن دارم، افتخار می‌ کنم. همین جا قول می‌ دهم اگر در ایران به بازی هایم ادامه دهم تنها گزینه ام پرسپولیس باشد.

وی ادامه داد: امیدوارم زودتر مشکلات باشگاه حل شود و بازیکنانی که مدنظر باشگاه هستند جذب شوند و بازیکنان حال حاضری هم که در تیم موردنظر باشگاه هستند، نگه داریم و برای فصل آینده کاملا آماده باشیم.

نوری بار دیگر با اشاره به دلخوری اش از برخی از رسانه ها بابت حاشیه های به وجود آمده گفت: آقای برانکو مربی قوی هستند. امیدوارم ایشان برگردند و کارشان را پرقدرت با پرسپولیس ادامه دهند و من هم اگر در ایران باشم با تمام وجود و افتخار پیراهن این تیم را برتن می‌ کنم و در کنار آقای برانکو برای قهرمانی پرسپولیس تلاش می‌ کنیم.

محمد نوری در ادامه درباره شرایط تیم برای فصل آینده گفت: تمام مسوولان تیم در تلاش هستند تیم قدرتمند را روانه مسابقات کنند و انتظار هواداران را برآورده کنند. در فصل گذشته در مقطع نقل و انتقالات بودجه لازم را برای جذب بازیکنان مورد نیاز نداشتیم اما در این فصل آقای نژادفلاح وعده داده اند که بازیکنان مورد نیازی را خیلی زود جذب کنند. با تیمی یکدست روانه مسابقات شویم و به خواسته مان برسیم.

وی در پایان گفت: باید بازیکنانی به این تیم بیایند که پرسپولیسی باشند و قدر پیراهن این تیم را بدانند، با مشکلات این تیم آشنا باشند و هدفشان خشنودی هواداران باشند تا با تیمی یکدست بتوانیم فصلی رویایی برای این تیم بسازیم. باید در نقل و انتقالات پرقدرت ظاهر شویم و امیدوارم با حل مشکلات پرسپولیس این اتفاق برای ما رقم بخورد.

برچسب‌ها: نوری پرسپولیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

217 اوساسونارامیار1394/03/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi