خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,183

قرارداد شش پرسپولیسی تمام شد

قرارداد شش پرسپولیسی تمام شد
امید عالیشاه، محمدرضا خانزاده، حمید علی‌عسگر، رضا نورمحمدی، هادی نوروزی و محمد نوری بازیکنانی هستند که با پرسپولیس قرارداد ندارند و اگر بخواهند می‌ توانند به تیم دیگری بروند. حال آنکه باید در ابتدای فصل قرارداد آنها یک فصل اضافه تمدید می‌ شد.

پرسپولیس با 18 بازیکن زیر قرارداد دارد که در این بین قرارداد احمد نوراللهی، علی آستانی، مرتضی قدیمی پور، نوید صبوری و امیر محمدمدنی 2 ساله است و قرارداد 15نفر دیگر همچون محسن بنگر، علی علیپور، رضا خالقی فر، سوشا مکانی، محمد عباس زاده، مسعود همامی، مهدی دغاغله، مهدی طارمی، مهرداد کفشگری، میشائیل اومانا، میلاد کمندانی، مبین میردورقی، محمد رحمتی، بابک حاتمی و ژوزه تادوجونیور هم یک و نیم ساله بوده و بنابراین آنها فصل آینده نیز با پرسپولیس هستند.

جالب اینکه از این جمع بعضی ها مورد توجه برانکو نیستند و برای جدایی باید رضایت آنها را جلب کرد. این ثباتی است که البته به ضرر برانکو تمام خواهد شد چراکه بازیکنانی که در نیم فصل به پرسپولیس پیوستند کمتر از شرایط فنی مناسب برخوردارند که البته در این بین استثناهایی هم وجود دارد.

از جمع بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده است، می‌ شود به پیام صادقیان نیز اشاره کرد که با قراردادی دو ساله به پرسپولیس پیوسته بود ظاهرا او تمایل دارد با پرسپولیس ادامه دهد. همچنین رضا نوروزی که در زمان حضور در پرسپولیس مصدوم شد نیز قراردادش به اتمام رسیده که البته بعید است تمایلی به ادامه همکاری با وی وجود داشته باشد. فرناندو گابریل هم تنها بازیکنی است که قراردادش به پایان رسیده و قطعا از جمع قرمزها جدا می‌ شود. مگر اینکه اتفاق ویژه ای رخ بدهد.

برچسب‌ها: عالیشاه خانزاده علی عسگر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

160 بارسا13691394/03/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi