خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,108

نقل و انتقالات تابستانی امسال رئال مادرید

نقل و انتقالات تابستانی امسال رئال مادرید
وبسایت رسمی برنامه نود - رئال مادرید برای خرید در تابستان ۲۰۱۵ گزینه های مختلفی را زیر نظر دارد ، از پوگبا و رویس برای خط هافبک گرفته تا دروازه بان هایی نظیر ده خیا و کاسیا.

به گزارش وبسایت نود، هر چند که هنوز چندین ماه تا آغاز تابستان باقی مانده است اما شایعات زیادی در مورد رئال مادرید وجود دارد. نگاهی داریم به لیست خرید احتمالی رئال مادرید در تابستان.

پل پوگبا
هافبک فرانسوی در حال حاضر یکی از بازیکنانی است که حرف و حدیث ها در مورد رسیدنش به توپ طلا در آینده خیلی زیاد است. این بازیکن ستاره امسال یووه بوده است و وکیلش بارها تائید کرده است که به احتمال فراوان در تابستان از تورین جدا می شود. رئال یکی از جدی ترین مشتریان اوست اما باید برای خریدنش با باشگاه های متمول نظیر سیتی و پی اس جی رقابت کند.

دانیلو
مدافع راست برزیلی پورتو نگاه رئال را به خود جلب کرده است و سران باشگاه می خواهند او را جایگزین آربلوا کنند. در نقطه مقابل بارسا به او به چشم جایگزین دنی آلوس نگاه می کند و امیدوار است که رفاقت وی با نیمار کارساز شود.

گایا
رئال مادرید به صورت جدی خرید مدافع چپ ۱۹ ساله والنسیا را زیر نظر دارد. سران باشگاه والنسیا سخت در تلاش هستند تا قرارداد او را تمدید کنند اما رئال همک او را به صورت جدی می خواهد.

رویس
هر چند که قرارداد رویس با دورتموند اخیرا تمدید شده اس اما گفته می شود که تمدید قرارداد هم اثری در جدایی احتمالی وی در تابستان نخواهد داشت و او به زودی راهی برنابئو می شود.

لاپورته
هر چند که رئال در حال حاضر با حضور په په ، راموس و واران با ترافیک در خط دفاعی مواجه است اما لاپورته، مدافع ۱۹ ساله فرانسوی یکی از اهداف آنهاست. رقم فسخ قرارداد وی ۴۲ میلیون یوروست و رابطه رئال با اتلتیکو خوب است.

ده خیا
دروازه بان یونایتد یکی از گزینه های رئال برای جانشینی کاسیاس در آینده است. بازیکن سابق اتلتیکو قراردادش را با شیاطین سرخ تمدید نکرده است. در صورتی که کاسیاس بخواهد جدا شود او اصلی ترین جایگزینش خواهد بود.

کیکو کاسیا
رئال مادرید می تواند او را با ۱۰ میلیون یورو بخرد. این دروازه بان در آکادمی رئال رشد کرده است و عملکرد خوبی در والنسیا از خود نشان داده است. رئال مادرید شرایطش را با دقت زیر نظر دارد.

برچسب‌ها: رئال مادرید بازیکنان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

111 13

2,057 Stereophonics1394/03/18

التیموس اژدر: اگه رونالدو بره دیگه کارش تمومه و باید مسی رو بهترین بدونید چون دیگه جای رشدی نمیمونه برای رونالدو تو تیم جدید

18 خرداد (21:16)


رئال انگوت: من ک از پوگبا چیزی ندیدم.

18 خرداد (20:03)


18 خرداد (16:56)


اوزلم یلماز: به کریس 140 ملیون یورو ژاریسن ژرمن ژیشنهاد داده شاید بره

18 خرداد (16:24)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi