خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,725

نگاهی به گزینه های نیمکت استقلال؛ نشست 5+1

نگاهی به گزینه های نیمکت استقلال؛ نشست 5+1
پس از رفتن امیر قلعه نویی، بهرام افشارزاده مدیرعامل آبی پوشان اعلام کرد که به زودی بهترین گزینه برای هدایت این تیم برای فصل پانزدهم انتخاب و به هواداران معرفی خواهد شد. از ابتدای این اتفاق نام های زیادی برای نشستن روی نیمکت تیم استقلال مطرح شدند که در بین آنها هم گزینه های داخلی به چشم می خورد و هم گزینه های خارجی که روز به روز هم به تعداد آنها افزوده می شد.

در آخرین اقدام استقلالی ها برای انتخاب سرمربی، منصور پورحیدری نماینده باشگاه برای مذاکره با گزینه های داخلی انتخاب شد و این پیشکسوت آبی ها که سابقه بازی، سرمربیگری، مربیگری و سرپرستی را در این باشگاه دارد وظیفه مذاکره با کاندیداهای سرمربیگری استقلال را بر عهده گرفت. نفراتی که قرار است پورحیدری با آنها مذاکره کند رسما اعلام نشده ولی شنیده ها حاکی از آن است که فیروز کریمی، علیرضا منصوریان، جواد زرینچه، مجید نامجو مطلق و پرویز مظلومی پس سرمربی هستند که بیشترین بخت را برای نشستن روی نیمکت آبی پوشان در لیگ پانزدهم دارا هستند.

فیروز کریمی که در یک برهه چند ماهه سابقه هدایت آبی پوشان را داشت و به هیچ عنوان نیز نتوانست آنگونه که باید در آن مقطع برای استقلال موثر باشد یک بار دیگر در آستانه هدایت این تیم قرار گرفته و باید دید آیا فیروز خان فرصت این را خواهد داشت تا روزهای تلخ سرمربیگری اش در فصل 87 ـ 86 که ماحصل آن کسب 22 امتیاز در 17 بازی بود را بدست آورد یا خیر؟

علیرضا منصوریان کاپیتان اسبق و محبوب تیم استقلال که بیش از ده سال سابقه بازی در این تیم را دارد، از جدی ترین گرینه های جانشینی قلعه نویی به شمار می رود. کارنامه درخشان منصوریان همراه با تیم نفت باعث شده تا هواداران بی صبرانه انتظار حضور وی را در تیم محبوب شان بکشند. حال باید دید علی منصور قید تیم نفتی که خودش ساخته و به اینجا رسانده را خواهد زد و به تیم محبوبش خواهد رفت یا خیر؟

جواد زرینچه مدافع سال دهه هفتاد تیم استقلال که در دو مقطع کوتاه نیز سرمربیگری این تیم را بر عهده داشته، دیگر گزینه آبی پوشان برای فصل آینده است. زرینچه به واسطه حضوری که امسال در کنار قلعه نویی به عنوان دستیار داشت از چند و چون تیم به خوبی مطلع است و این می تواند یک پوئن مثبت برای سازنده گل قرن باشد.

پرویز مظلومی که به واسطه پیروزی های پرشمارش در دربی تهران هواداران زیادی در بین استقلالی ها دارد دیگر کاندیدای نشستن روی نیمکت تیم استقلال است. مظلومی که سابقه درخشانی نیز در دوران بازیگری اش در استقلال دارد در لیگ های 89 و 90 سرمربی این تیم بود و در این دو سال موفق به کسب یک جام حذفی نیز شده است. مظلومی بار دیگر این فرصت را دارد که روی نیمکت استقلال بنشیند و ضمن تلاش دوباره برای قهرمان کردن استقلال در لیگ به ناکامی استقلال در دربی ها نیز خاتمه ببخشد.

مجید نامجو مطلق که بین سال های 64 تا 70 به عنوان بازیکن در تیم استقلال حضور داشته و سابقه یک سال مربیگری در این تیم را نیز دارد، پنجمین گزینه آبی پوشان برای نشستن روی نیمکت شان در فصل 95-94 می باشد که روی کاغذ کمترین شانس را در مقایسه با سایر رقبا دارد.

این پنج گزینه، نفراتی داخلی هستند که استقلالی ها به دنبال مذاکره با آنها هستند و باید به این لیست چند سرمربی خارجی را نیز اضافه کرد. به هر حال باید دید این آشفته بازار آبی ها برای انتخاب سرمربی چگونه و کی به نتیجه خواهد رسید؟

برچسب‌ها: فوتبال داخلی باشگاه استقلال فوتبال ایران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

18 3

409 استقلال .1394/03/12

به انتخاب خودم: منصوریان در کنار زرینچه

15 خرداد (12:12)


ایبو اوویچ: ایول به استقلال

12 خرداد (19:33)


استقلال .: ايول به نويسنده

12 خرداد (19:17)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi