خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,277

لباس سوم شیاطین

لباس سوم شیاطین
پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – طبق اعلام رسمی که پیش از این صورت گرفته بود کمپانی آدیداس به مدت 10 سال با مبلغ سالیانه 75میلیون پوند اسپانسر البسه باشگاه منچستریونایتد خواهد شد.

در پی این خبر مدیرعامل کمپانی آدیداس هاربرت هاینر گفته بود:

ما از قرارداد با منچستریونایتد هیجان زده ایم، آنها یکی از موفق ترین باشگاه ها و دوست داشتنی در سطح جهای هستند. همکاری با منچستریونایتد به وضوح به رهبری ما در فوتبال و قوی تر شدن در بازار جهانی به ما کمک خواهد کرد. در این زمان ، این همکاری نشانه نقطه عطفی در تجارت ماست. ما انتظار فروش 1.5 میلیاردی در دوره همکاری خود داریم.

در همین راستا تصاویری منتسب به البسه سال بعدی شیاطین منتشر شده است که به احتمال قریب به یقین صحت آنها در تاریخ 1.8.2015 که قرار داد 10 ساله آدیداس شروع خواهد شد به صورت رسمی تایید خواهد شد.

در حال حاضر یکی از دغدغه شیاطین سرخ حضور در تور پیش فصل است ، توری که نیمی از آن را باید با همکار قبلی خود نایک و نیمی دیگر را با آدیداس سپری کنند.لباس سوم در فصل 2015/16

manchester-united-15-16-third-kit (1)

پیراهن سوم فصل آینده دارای رنگ های معمولیست؛ رنگ پیراهن مشکی و لوگوی باشگاه به رنگ قرمز براق به صورت تک رنگی و لوگوی آدیداس با رنگ قرمز معمول درج شده است.همانند عکس خبر

برچسب‌ها: لیاس سوم آدیداس منچستریونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

203 ارل یونایتد1394/03/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi