خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,148

باقری دوست دارم در پرسپولیس بمانم

باقری دوست دارم در پرسپولیس بمانم
کریم باقری اعتقاد دارد مشکلی برای ادامه همکاری با پرسپولیس وجود ندارد اما ابتدا باید جلسه برانکو و نژادفلاح برگزار شود تا برنامه ریزی دقیقی انجام شود.باقری در خصوص ادامه همکاری اش به مستر90 گفت: من مشکلی برای همکاری با پرسپولیس ندارم و دوست دارم در این تیم حضور داشته باشم تا با درایت برانکو ایووانکوویچ برای فصل آینده تیم خوبی بسازیم . البته ابتدا باید تکلیف باشگاه مشخص شود سرو سامان بگیرد. من از اول هم گفته بودم واگذاری باشگاه سخت است و فقط امیدوارم هر چه زودتر تکلیف باشگاه معلوم شود تا دوباره در این فصل هم باشگاه مشکل دار نشود. اگر بگویم هیچ خبری از باشگاه ندارم دروغ نگفته ام و باید اول تکلیف مدیریت معلوم شود.جلسه برانکو نژادفلاح همه چیز را مشخص می کند.من هم مثل شما خبرنگاران منتظر هستم اتفاق بزرگی در باشگاه بیافتد و خبرهای خوش بشنوم اما واقعا هیچ خبری ندارم.

او در مورد ادامه همکاری اش با باشگاه پرسپولیس گفت: من مشکلی برای ماندن در پرسپولیس ندارم و همیشه از این خبرهای جدایی است اما من این تیم را دوست دارم. اما اول باید مشخص شود فصل آینده هم همین کادر فنی در پرسپولیس کار می کند یا نه. اگر همین کادر فنی در پرسپولیس ادامه دهد که من طبق قراردادم کارم را انجام می دهم و امیدوارم تیم خوبی ببیندیم. من که هیچ لیستی ندیده ام و هیچ حرفی هم در این مورد نزده ام.تصمیم گیری نهایی در مورد تمام مسائل بعد از روشن شدن تکلیف مدیریتی باشگاه باید انجام شود.وقتی تکلیف باشگاه مشخص نیست چطور می شود با بازیکنی صحبت کرد؟

برچسب‌ها: اقا کریم مربی پرسپولیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

16 2

170 ایران68کرج1394/03/09

9 خرداد (17:04)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi