خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,298

جهانبخش: از انگلیس و بلژیک پیشنهاد دارم

جهانبخش: از انگلیس و بلژیک پیشنهاد دارم
مهاجم تیم فوتبال نایمخن گفت: ترجیح دادم به جای قبول پیشنهاد میلیاردی پرسپولیس با مبلغی بسیار کمتر به هلند بروم.
علیرضا جهانبخش مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان میهمان برنامه 90 بود و صحبت‌هایی را در رابطه با حضور در لیگ فوتبال هلند و شرایط در باشگاه نایمخن صحبت‌هایی را مطرح کرد.

وی گفت: فوتبال جدی را از 11 سالگی در کوچه‌های قزوین شروع کردم. پدرم در شرکت دوچرخه‌سواری مشغول به کار بود و در قسمت پایین شهر قزوین ساکن بودیم. 12 ساله بودم که اولین بازی خود را در زمین چمن انجام دادم و بسیار خوشحالم که توانستم پیشرفت کنم و به اینجا برسم.

جهانبخش درباره انتخاب فوتبال هلند و اینکه چرا به تیم‌های سرخابی نرفته است، اظهار داشت: قطعاً می‌توانستم به تیم‌های پرطرفدار پایتخت بروم. در زمان آقای رویانیان پیشنهاد میلیاردی به من داده شد تا به این باشگاه بروم اما با قراردادی به ارزش 220 هزار یورو به نایمخن رفتم که 30 درصد هم از من مالیات کم کردند که در حدود 600 میلیون تومان شد.

وی ادامه داد: به پرسپولیس خیلی نزدیک شده بودم اما ترجیح دادم به مسیرم در هلند ادامه دهم..

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان افزود: اولین باری که از خانواده جدا شدم 15 ساله بودم و به داماش تهران آمدم و برای خانواده‌ام بسیار سخت بود. شرایط داماش در آن زمان بسیار خوب بود. وقتی پیشنهاد پرسپولیس جدی شد من دوست داشتم به هلند بروم و در ذهنیت خودم می‌گفتم علیرضا کجا می‌خواهی بروی و مهمترین نکته این بود که مثبت فکر می‌کردم.

جهانبخش ادامه داد: اوایل کار برایم خیلی سخت بود و باید تنها زندگی می‌کردم اما مسیر خوبی بود و توانستم آن را طی کنم. از شرایطم در تیم نایمخن بسیار راضی هستم و امیدوارم که اوضاع هم برایم در آینده خوب پیش برود.

وی عنوان کرد: پس از سقوط نایمخن دو تیم هرنفین و خرونینگن که روبن هم در آن جا پرورش یافته خواهان من بودند و به من پیشنهاد دادند اما باشگاه هدف صعود به لیگ برتر هلند را داشت و ترجیح دادم در نایمخن بمانم.

مهاجم نایمخن با اشاره به اینکه از تیم‌هایی از کشورهای انگلیس و هلند پیشنهاد دارد، افزود: از تیم‌های انگلیسی (چمپیونزشیپ) و تیم بلژیکی پیشنهاد دارم و یکی دو تیم هلندی هم خواهان به خدمت گیری من هستم.

برچسب‌ها: نایمخن علیرضا جهانبخش جهانبخش

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

83 6

1,801 قرمز ایران زمین1394/03/05

روحیایران کبیر: خیلی از این باریکنان ایران لیاقتی بیش از این دارند

5 خرداد (12:56)


5 خرداد (12:52)


باتوام: نه باریک الله

5 خرداد (12:19)


کابوس غرب: جهانبخش آینده خوبی خواهد داشت .

5 خرداد (11:17)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi