خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,261

تاج: تغییر نتیجه تراکتورسازی و نفت تهران به کمیته بر میگردد

تاج: تغییر نتیجه تراکتورسازی و نفت تهران به کمیته بر میگردد
رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد که تغییر در نتیجه دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز نفت تهران به نظر کمیته انضباطی بازمی‌گردد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی تاج در حاشیه سومین همایش دانش افزایی مربیان برتر فوتبال در خصوص اتفاقات هفته سی‌ام لیگ برتر گفت: روز گذشته آقای اسبقیان در شبکه خبر گزارش مفصلی ارائه داد که مورد تأیید سازمان لیگ است. بهروان هم گزارشی داد که مورد تأیید بود. آنچه باید بررسی شود دو مورد است که نخست بررسی اواخر بازی است که یک نفر اعلام کرد نتیجه سپاهان سایپا با تساوی به پایان رسیده است و گرفتاری برای ما ایجاد کرد و مردم به زمین ریختند.

وی افزود: دستگاه‌های نظارتی باید بررسی کنند چه اتفاقی در ورزشگاه یادگار امام افتاد. اسبقیان اعلام کرد که موبایل‌ها قطع نبوده اما به خاطر شلوغی اختلالاتی بوجود آمده بود اما کار می‌کردند. خوشبختانه رئیس جمهور محترم درخواست پیگیری موضوع را داشتند.

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران تأکید کرد: بحث نیمه تمام بودن دیدار تراکتورسازی و نفت و نتیجه آن به کمیته انضباطی برمی‌گردد. در مورد داوری هم روز گذشته نزد محمود گودرزی بودم و از کمیته داوران خواستم به صورت گروهی داوری را چک و امضا کنند که داوری مشکلی نداشته است.

تاج ادامه داد: در انتهای جدول پرونده دیگری داریم که به دیدار پیکان و راه آهن بازمی‌گردد که پیکانی‌ها به باشگاه راه آهن مبنی بر استفاده از یک بازیکن خارجی که غیرقانونی بوده اعتراض دارند. اگر این بازیکن نباید بازی می کرده کمیته انضباطی رأی خود را صادر می‌کند.

وی در خصوص اینکه شبهاتی که در مورد داوری علیرضا فغانی وجود دارد گفت: بحث ما اشتباهات داوری است وگرنه شبهه‌ای نیست و فغانی یکی از بهترین داوران ما است. خود ما از اتفاقات هفته سی‌ام ناراحت هستیم و بهترین اتفاق برای ما این بود که هفته آخر لیگ برتر به خوبی به پایان برسد.

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا خاطیان ورزشگاه یادگار امام شناسایی شده اند یا خیر، گفت: گروهی در حال کار کردن هستند تا مسائل مورد بررسی قرار بگیرد که یک مسئله در رابطه با داوری است.

تاج درباره اینکه پسر تونی اولیویرا نتیجه سپاهان سایپا را به اشتباه اعلام کرده است، عنوان کرد: اسبقیان و حسنی‌خو نیز این موضوع را به پسر اولیویرا ربط دادند که باید مورد بررسی قرار گیرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قهرمانی سپاهان تعلیق می‌شود یا خیر گفت: هر اتفاقی در رابطه با نتیجه بازی به کمیته انضباطی بازمی‌گردد درمورد پلی آف نیز کمیته انضباطی نظر خود را اعلام خواهد کرد.

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران در واکنش به این سوال که برخی می‌گویند رئیس سازمان لیگ به خاطر اصفهانی بودن قهرمانی را به سپاهان داده است، گفت: این حرف (مکث می‌کند و می‌رود و خبرنگاری به جای او می‌گوید قشنگ نیست).

برچسب‌ها: سپاهان تراکتور

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 1

409 سپاهان ساری1394/02/28

سارینو: سارینو: سلام 3 تا بازیکن فروشی دارم باتجربه.پول لازمم

30 تیر (18:26)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi