خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,149

علیرضا حقیقی در رادار براگا

علیرضا حقیقی در رادار براگا
به گزارش ورزش 11، علیرضا حقیقی دو فصل حضور در فوتبال پرتغال را تجربه کرده است. وی پس از یک نیم فصل حضور در تیم کوویلیا، در فصل 15-2014 از چارچوب دروازه پنافیل محافظت کرد و اکنون مورد توجه مسئولان تیم براگا قرار دارد.

روزنامه رکورد پرتغال در این باره نوشته که مسئولان براگا از نزدیک شرایط علیرضا حقیقی را دنبال می‌کنند، چراکه کاملاً از این موضوع آگاه هستند که ماتئوس، دروازه‌بان برزیلی‌شان به زودی به فروش می‌رسد. سرژیو کونسیسائو، سرمربی براگا نیز انتخاب خود را کرده و می‌خواهد بازی این دروازه‌بان 27 ساله را از نزدیک ببیند، چرا که اکنون فقط استانیسلاو کریتسیوک در این تیم باقی خواهد ماند.

حقیقی 27 ساله یک سال دیگر با باشگاه روبین‌کازان قرار داد دارد اما گویا روسیه‌ای‌ها قصد دارند او را بفروشند و این در صورتی است که او نخواهد به کارش در تیم فعلی‌اش ادامه دهد. مسئولان براگا همچنین اطلاعاتی در خصوص حقیقی از ایران دریافت کرده‌اند اما اطلاعاتی هم که روزنامه رکورد جمع‌آوری کرده این موضوع را تأیید نمی‌کند.

به گزارش تسنیم، تیم براگا هم اکنون در رتبه چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر پرتغال قرار دارد. پنافیل هم شب گذشته با شکست برابر بنفیکا به دسته اول سقوط کرد.

برچسب‌ها: علیرضا حقیقی ایران پرسپولیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

33 1

444 ایران پارس1394/02/24

برج مهدی: انشالله بره

25 ارديبهشت (11:44)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi