خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پدیده
اتحاد پدیده
15
3,298

پیش بازی نفت تهران ـ پدیده

پیش بازی نفت تهران ـ پدیده
نفت و پدیده دوباره در مشهد به دیدار هم می‌ روند؛ به یاد مسابقه بیادماندنی شان در جام‌حذفی که در ضربات پنالتی به سود نفت به پایان رسید.
[پیش بازی نفت تهران ـ پدیده]

به گزارش "مستر90"، بازیکنان پدیده در این هفته از انگیزه فوق العاده علیرضا مرزبان مربی مشهدی ها برای برد در این بازی گفته اند. باید دید که تیم مشهدی که دوباره به شرایط خوب بازگشته تا چه حد می‌ تواند برای نفتی ها دردسر درست کند.

1. اگرچه کار زردپوشان برای پیروزی دشوار است اما اگر نفت ببرد، 54 امتیازی می‌ شود و حتی ممکن است رتبه اول را پس بگیرد. نفت به شرطی صدرنشین می‌ شود که تراکتورسازی برابر گسترش فولاد برنده نشود.

2.اما اگر پدیده نفت را ببرد، در صورت باخت صبا برابر استقلال به رتبه هشتم می‌ رسد. پیروزی احتمالی پدیده بهترین خبر برای سپاهان و تراکتورسازی خواهد بود.

3. در بازی رفت، نفت با گل دقیقه 36 لئوناردو پادوانی از روی نقطه پنالتی، برنده بازی شد. این یک بازی خشن در ورزشگاه تختی بود که صدای برخورد استخوان های بازیکنان دوتیم تا بیرون ورزشگاه به گوش می‌ رسید!

4. اکبر صادقی از پدیده تنها یار محروم این 2 تیم است. او که بازیکن کلیدی تیم مرزبان است، احتمالا آخرین بازی های خود را در مشهد انجام خواهد داد.

5. نفت‌تهران در 6 بازی اخیر مساوی نداشته است. اما به نظر می‌ رسد در این بازی سخت نتیجه مساوی محتمل ترین نتیجه باشد. مگر آنکه پدیده با انگیزه کمتری مقابل شاگردان علیرضا منصوریان حاضر شود.

6. پدیده با 23 گل خورده بهترین خط دفاع لیگ را دارد. آنها به یمن هافبک های دفاعی قوی و یک دروازه‌بان آماده آمار خوبی در حفظ دروازه از خود بجای گذاشته اند. جالب اینکه نفت تنها یک گل بیشتر از پدیده خورده و پیروزی آنها د راین بازی به معنای این است که عنوان بهترین خط دفاعی را نیز از شاگردان مرزبان بگیرند.

7. پدیده 4 هفته است که نباخته. آنها درست در شرایطی که به نظر می‌ رسید تیمشان منحل شود، با اتحادی عجیب درخشیدند و در این مدت یک برد و 3 مساوی به دست آوردند.

8. علیرضا منصوریان سرمربی نفت سابقه کاپیتانی در استقلال را دارد و علیرضا مرزبان سرمربی پدیده یکسال در پرسپولیس به عنوان کمک مربی کار کرده است.

9. نفت پس از انجام این مسابقه خود را آماده دیدار حساس برابر العین در لیگ قهرمانان آسیا خواهد کرد. آنها باید انرژی خود را بین این مسابقه و دیدار هفته آینده در امارات تقسیم کنند و این مساله به ضرر تیم دوم جدول لیگ‌برتر خواهد بود.

10. مشهدی ها که به تازگی دومین نماینده خود را هم به لیگ‌برتر فرستاده اند، در این فصل با انواع و اقسام مشکلات دست و پنجه نرم کردند والا می‌ شد انتظار داشت که رتبه آنها بالاتر از این باشد. پدیده شروع خوبی در لیگ داشت اما به مرور افت کرد و حالا باز در شرایطی قرار گرفته که می‌ خواهد رتبه خود را در پایان فصل تک رقمی کند.

برچسب‌ها: پدیده نفت تهران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

195 مشهدسیتی20141394/02/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi