خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,321

خداداد شاکی از عادل فردوسی پور

خداداد شاکی از عادل فردوسی پور
به گزارش مشرق، خداداد عزیزی ستاره سرشناس دهه 70 فوتبال ایران که بار دیگر در نظرسنجی برنامه 90 توانست نشان دهد هنوز هم مردم ایران ، حماسه ساز ملبورن را دوست دارند به خبرآنلاین می گوید:«راستش خوشحالم از لطف مردم. اگرچه نسل فوتبال بین ها عوض شده اما باز هم رای خوبی آوردم . خودم هم باورم نمی شد در رقابتی که بازیکنان شاخص همین حالا مثل دژاگه و قوچان نژاد در آن حاضر بودند ، توانستم رای بیاورم. البته این شکل رای گیری خیلی درست نیست چون فوتبال بین ها نسل زیر 20 ساله ها هستند که خیلی بازی های بازیکنانی مثل من را به یاد ندارند. ولی فکر می کنم چیزی که باعث رای بیاورم هم بازی های قدیمی ام بود و هم اینکه مردم می دانند خداداد اهل مصالحه نیست. حقیقتی که فکر می کند درست است را رک می گوید. شاید به مذاق گروهی خوش نباشد اما ، حرفش را می زند. من برای همین زبان سرخم ، بارها سر سبزم را به باد دادم.»

او که حالا باید در مرحله بعد نظرسنجی با علی کریمی و فرهاد مجیدی رقابت کند ، می گوید:« به نظرم بهتر است این نظرسنجی را عوض کنند. آن دو هم جانتر از من هستند و هم ستاره های دو تیم محبوب استقلال و پرسپولیس که هواداران میلیونی دارند. گذاشتن اسم من کنار آنها فقط مقداری رای های این دو بازیکن را می شکند و کم می کند و اثر دیگری ندارد. این دو باید با هم رقابت کنند و نیازی به بودن نفر سومی در این نظرسنجی نیست. »

برچسب‌ها: ایران خداداد عزیزی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

29 2

315 علی رضا پلنگ1394/02/03

برق11: خداداد شبیه به جکی جان هست

3 ارديبهشت (11:41)


منچستریونایتد89: راست میگه مشخصه رای نمیاره تازه شان خداد میاد پایین بیاد بین فرهاد و کریمی برگزار شهپ

3 ارديبهشت (11:01)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi