خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

پیش بازی چلسی - منچستریونایتد

پیش بازی چلسی - منچستریونایتد
دو تیم چلسی و منچستریونایتد، امروز در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.به گزارش "مستر90"، صدرنشین لیگ برتر قصد دارد اختلاف خود با تعقیب کنندگان را به 10 امتیاز برساند.

چلسی
شاگردان ژوزه مورینیو، با 7 امتیاز اختلاف نسبت به آرسنال در صدر جدول لیگ برتر قرار دارند. آنها در 5 بازی اخیر خود، 3 پیروزی و 2 تساوی کسب کرده اند و حالا یکی از سخت ترین دیدارهای فصل خود را پیش رو خواهند داشت. چلسی یک بازی کمتر از دیگر رقبایش انجام داده و همین موضوع، شانس آنها را برای کسب قهرمانی بسیار بالا می‌برد. آبی‌ها در این فصل موفق به کسب قهرمانی در جام اتحادیه شده اند ولی در جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا، از دور رقابت‌ها کنار رفته اند و در واقع، لیگ برتر آخرین جامی است که برای کسب ان تلاش می‌کنند. چلسی برای این بازی، دیگو کاستا و لویک رمی را در اختیار نخواهد داشت.

منچستریونایتد
لوئیس فان خال و شاگردانش، با کسب 65 امتیاز از 32 بازی، در رده ی سوم جدول قرار دارند. آنها در 5 بازی اخیر خود، 4 پیروزی و 1 شکست کسب کرده اند و حالا برای قطعی کردن سهمیه لیگ قهرمانان، باید به مصاف چلسی بروند ، هر چند که روی کاغذ هنوز شانس قهرمانی در لیگ را هم دارند. با این حال، آمار یونایتد مقابل چلسی خیلی خوب نبوده . آنها در 5 بازی اخیر خود، 3 شکست و 2 تساوی مقابل آبی‌های لندن کسب کرده اند و در این بازی نیز با مصدومین متعدد حاضر خواهند بود. فان خال برای این بازی، مایکل کریک، دیلی بلیند، مارکوس روخو و فیل جونز را در اختیار نخواهد داشت ولی فان پرسی و لوک شاو احتمالا می‌توانند برای تیمشان به میدان بروند.

برچسب‌ها: چلسی منچستریونایتد مورینیو فن خال لیگ برتر انگلیس لیگ جزیره

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

746 جولیان ایلام1394/01/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi