خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,261

خوروش:مثل همیشه باشیم مقابل پرسپولیس دست پر اززمین خارج شویم

خوروش:مثل همیشه باشیم مقابل پرسپولیس دست پر اززمین خارج شویم
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: دیروز فوتبال اصیل سپاهان را نشان دادیم و با اینکه موقعیت‌های زیادی داشتیم فقط توانستیم دو گل به تراکتورسازی بزنیم.
به گزارش وب سایت نود و به نقل از فارس، رسول خوروش در خصوص پیروزی تیم سپاهان مقابل تراکتورسازی گفت: بعد از چند بازی که بدشانسی گریبان ما را گرفته بود دیروز و در بازی با تراکتورسازی موقعیت‌های زیادی داشتیم که فقط دوتای آن گل شد اما ما دیروز هم مثل بازی‌های قبلی بازی می‌کردیم و کیفیت فوتبال اصیل سپاهان را نشان دادیم و اگر هم همین روند را ادامه دهیم قطعا نتایج خوبی خواهیم گرفت.
وی ادامه داد: البته امیدوارم که همه بازیکنانمان را در اختیار داشته باشیم هرچند که دیروز محمدرضا خلعتبری و هادی عقیلی با ما نبودند.
سرپرست تیم سپاهان درباره گلزنی محرم نویدکیا در بازی دیروز هم خاطرنشان کرد: به هر حال نویدکیا هم مثل همه بازیکنان برای تیم ما زحمت می‌کشد هرچند که در تیم ما از عبدالله کرمی تا شیمبا برای گل زدن تلاش می‌کنند اما با این همه متوسط گلزنی بازیکنان ما کم است. هرچند که بدشانسی‌ها در این زمینه وجود داشته که امیدوارم این بدشانسی‌ها دیگر تمام شود.
وی درباره اینکه با برد دیروز مقابل تراکتورسازی انتقادهای تماشاگران اصفهانی هم تمام شده یا نه افزود: به هر حال هواداران همیشه حامی ما بوده‌اند و اگر از تیم انتقاد می‌کنند دلیل نمی‌شود که حامی ما نباشند. دیروز استادیوم پر از تماشاگر بود چون می‌دانستند که ما نیاز به برد داریم و باید بگویم که برد دیروز را مدیون تماشاگران هستیم.
خوروش در پایان در خصوص دیدار این هفته سپاهان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: اگر مثل همیشه خودمان باشیم و مثل دیروز بازی کنیم می‌توانیم از سد پرسپولیس هم بگذریم.

برچسب‌ها: رسول خوروش سپاهان اصفهان سپاهان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

294 افسی اصفهان (ح)1394/01/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi