خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,277

پیش بازی منچستریونایتد-منچسترسیتی

پیش بازی منچستریونایتد-منچسترسیتی
دو تیم منچستریونایتد و منچسترسیتی، امروز در ورزشگاه اولدترافورد شهر منچستر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.به گزارش "مستر90"، اختلاف امتیاز دو تیم تنها یک امتیاز است و این بازی اهمیت ویژه ای برای هر دو طرف دارد.

منچستریونایتد

شاگردان لوئیس فان خال با کسب 62 امتیاز از 31 بازی، در رده ی سوم جدول لیگ برتر قرار دارند. شیاطین سرخ در طول هفته های اخیر عملکرد خوبی از خود به جای گذاشته اند و در 5 بازی اخیر خود، 4 پیروزی و 1 شکست کسب کرده اند. با این حال، آمار یونایتد مقابل سیتی در بازی‌های اخیر انجام شده بین دو تیم خوب نیست. در حقیقت، در 5 بازی اخیر، 4 پیروزی برای سیتی و تنها 1 پیروزی برای یونایتد به ثبت رسیده است. تقریبا رسیدن به قهرمانی برای هر دو تیم غیرممکن است و این بازی بیشتر برای تثبیت صعود مستقیم به اروپا از حساسیت برخوردار است. رابین فان پرسی به تمرینات یونایتد بازگشته و می‌تواند این تیم را همراهی کند ولی کریس اسمالینگ و لوک شاو به این بازی نمی‌رسند.
منچسترسیتی

شاگردان مانوئل پیگرینی در نیم فصل دوم دچار افت شدیدی شده اند و عملکرد خوبی در هفته‌های اخیر نداشته اند. آنها با کسب 61 امتیاز در رده ی چهارم جدول لیگ برتر قرار دارند و این در حالیست که در نیم فصل اول، شانه به شانه چلسی برای صدرنشینی می‌جنگیدند. در 5 بازی اخیر، سیتی 3 شکست و 2 پیروزی تجربه کرده که نشان از افت آنها در هفته‌های اخیر دارد.سیتی در 3 بازی اخیر مقابل یونایتد در اولدترافورد، 11 گل به ثمر رسانده و در کل، همیشه تیم خطرناکی مقابل قرمزها نشان داده است.پیگرینی مصدومی برای این بازی ندارد و می‌تواند از ترکیب کامل خود استفاده کند.

برچسب‌ها: منچستریونایتد منچسترسیتی دربی شهرآورد منچستر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

395 جولیان ایلام1394/01/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi