خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

لاتزیو به جمع مشتریان چیچاریتو اضافه شد

لاتزیو به جمع مشتریان چیچاریتو اضافه شد
ستاره مکزیکی از بی اعتمادی آنجلوتی به وی ناراضیست و با توجه به بی علاقگی یونایتد برای بازگرداندن وی، آینده او در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.
به نقل از Sport Mediaset، خاویر هرناندز تازه ترین بازیکنی است که شایعه انتقالش به لاتزیو شنیده می شود. ملی پوش مکزیکی منچستریونایتد این فصل به صورت قرضی در رئال مادرید به سر می برد، اما موفق به پیدا کردن جایگاهی در ترکیب ثابت این تیم نشده است. به نظر می رسد چیچاریتو گزینه اصلی مد نظر لاتزیو برای خط حمله اش باشد. گرازینو پله نیز دیگر بازیکنی است که لاتزیو در صورت عدم موفقیت برای جذب چیچاریتو، به دنبال جذب او خواهد رفت.
جذب چیچاریتو یک وظیفه حیاتی برای لاتزیو محسوب خواهد شد، زیرا فیلیپ جورجویچ همچنان در حال طی کردن دوران نقاهت مصدومیتش از ناحیه پا می باشد و با وجود تمدید اتوماتیک وار قرارداد میروسلاو کلوزه، بقای او در شهر رم را به هیچ وجه نمی توان تضمین شده انگاشت، زیرا بازگشت به کایزرسلاترن همواره گزینه ای جدی برای پایان دوران فوتبال حرفه ای او به شمار رفته است.
رقابت برای جذب هرناندز بسیار سخت خواهد بود زیرا ساوتهمپتون، استوک سیتی، وستهام و اورتون همگی به جذب وی علاقه مند هستند. چیچاریتو در این فصل تنها یک بار از ابتدا برای رئال مادرید به میدان رفته است و 14 بار نیز به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده است و موفق به زدن 3 گل شده است.

برچسب‌ها: منچستر لیگ برتر چیچاریتو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

214 اسطوره رونی1394/01/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi