خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

شباهت دردسرساز

شباهت دردسرساز
وقتی بازیکنی مثل نیمار باشی و شهرت و محبوبیت او را داشته باشی، مسلماً خیلی‌ها می‌خواهند از تو تقلید کنند و خودشان را طوری درست کنند که شبیه به تو به نظر برسند.
این اتفاقی است كه برای این ستاره برزیلی افتاده. «ادینسون لوئیز دوس سانتوس» كه در دنیای فوتبال همه او را با نام «تارابای» می‌شناسند، از اینكه با نیمار مقایسه‌‌ می‌شود، خسته شده. ترابای 29 ساله، برزیلی است و هر چند در فوتبال به گرد پای هموطنش نمی‌رسد اما در ظاهر شباهت بسیار زیادی به او دارد. ترابای كه قبلاً در مالت و مجارستان بازی می‌كرده و حالا در یك تیم دسته دومی در كره‌جنوبی توپ می‌زند، مثل نیمار لباس می‌پوشد، موهایش را مثل او كوتاه می‌كند و حتی زیورآلات و عینك‌های او را هم استفاده می‌كند. او كه تا حالا نیمار را ندیده، در گفت‌وگویی كه با روزنامه برزیلی «او گلوبو» داشته، گفته‌: «من از نیمار تقلید نمی‌كنم و آن طوری می‌گردم كه خودم دوست دارم... من از سال 2000 موهایم را این‌طور می‌زنم.» خود ترابای البته از شباهت با نیمار دل چندان خوشی ندارد چون تمام مدت باید با هواداران تیمش كه می‌خواهند پز بدهند نیمار واقعی را از نزدیك دیده‌اند، عكس بیندازد. شباهت او با مهاجم بارسا در شبكه‌های اجتماعی هم برایش دردسرساز شده. خیلی‌ها در فضای مجازی او را متهم به این كرده‌اند كه می‌خواهد با تقلید از هموطنش به شهرت دست یابد. ترابای در واكنش به این انتقادها گفته: «این چیزها رویم تأثیری نمی‌گذارد. من راه خودم را می‌روم.»

برچسب‌ها: بارسلونا نیمار شباهت دردسر تصویر عکس تارابای

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

87 9

3,021 همه سیبیلوها1394/01/16

.امیرتتلو.: خیلی خنده داره

16 فروردين (14:59)


نیمار کبیر11: واقعا خیلی خنده داره.خ

16 فروردين (14:27)


گــاد: ترابای چی گفته

16 فروردين (14:19)


اف سی کینگ مسی: اصغر خندان هافبک بسیار خوب باقیمت مناسب

16 فروردين (14:15)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi