خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار نفت تهران
اتحاد نفت تهران
23
1,466

منصوریان: نفت مسجدسلیمان ما را سورپرایز کرد

منصوریان: نفت مسجدسلیمان ما را سورپرایز کرد
در بین دو نیمه فقط بازیکنان را بیدار کردیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علیرضا منصوریان پس از پیروزی یک بر صفر نفت تهران مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: بازیکنان نفت مسجدسلیمان ما را در نیمه اول سورپرایز کردند. ما برنامه‌ریزی کرده بودیم که از دقیقه اول روی دروازه آنها حمله کنیم اما آنها از همان ابتدای بازی حملات خود را روی دروازه ما شروع کردند و حتی می‌توانستند در صحنه‌ای که میلاد زنیدپور تک به تک شده بود در نیمه اول به گل دست یابد.

وی ادامه داد: ما بعد از هر تعطیلاتی وقفه‌ای در مسیر رشد و پیشرفت‌مان حاصل می‌شد. یک تجربه مقابل اهواز داشتیم. در شروع نیمه دوم بازی مقابل نفت مسجدسلیمان بازیکنانم به خودشان آمدند در بین دو نیمه فقط توانستیم به بازیکنان بگوییم که باید از صدر جدول دفاع کنند. بزرگان تیم هم که برخی از آنها تجربه قهرمانی لیگ را دارند، به خوبی در این بازی عمل کردند.غلامرضا رضایی، علیرضا عزتی، پادوانی،‌ایمان مبعلی، وحید حمدی‌نژاد وعلیرضا بیرانوند در کنار سایر بازیکنان توانستند به خوبی شرایط را درک کنند و می‌دانند که در وضعیت سخت چه کاری انجام دهند.

سرمربی نفت خاطرنشان کرد: تنها کاری که ما در بین دو نیمه انجام دادیم این بود که بازیکنان را بیدار کردیم و زنگ خطر را برای آنها به صدا درآوردیم همانطور که روز گذشته در نشست مطبوعاتی گفتم هیچ تفاوتی بین تیم صدرنشین و قعرنشین نیست. به مراتب تیم‌های انتهای جدولی سخت‌تر خواهند بود. زیرا چیزی برای از دست دادن ندارم. ما پس از اینکه گل اول را به ثمر رساندیم می‌توانستیم در ضدحملات گل‌های بیشتری هم بزنیم.

منصوریان تاکید کرد: نفت بازی خوبی انجام داد و معتقدم اگر مشکلات مالی گریبانگیر این تیم نبود هم اکنون آنها می‌توانستند رده‌ای بین هشتم تا دهم داشته باشند. جایگاه این تیم در انتهای جدول نیست. برای سال اولی که در لیگ برتر حاضر شده‌اند عملکرد خوبی داشتند.

وی در مورد اینکه بهروز مکوندی معتقد بود به اشتباه داوری نتیجه را واگذار کردند، گفت: ما همان روال سابق خود را داریم و همان طور که به داوران اجازه نمی‌دهیم که بحث مربیگری را نقد کنند ما هم در مورد داوری صحبت نمی‌کنیم. در دقیقه 94 نفت مسجدسلیمان پشت محوطه جریمه ما صاحب ضربه ایستگاهی شد که با ضربه استادانه‌ای می‌توانست به گل برسد و شاید همان باعث می‌شد ما 3 امتیاز را با یک امتیاز عوض کنیم اما اعتراضی نکردیم. تصمیمی بود که داور گرفته است.

سرمربی نفت با اشاره به لحظه‌ای که نفت روی ضربه ایستگاهی به گل رسید و کادر فنی نفت مسجدسلیمان نسبت به خطایی که داور اعلام کرده بود معترض بود، گفت: من در صحنه‌ای که به گل رسیدیم احساس کردم سرمربی نفت مسجدسلیمان عصبانی است و به جای اینکه خوشحالی کنم به سمت او رفتم و او را در آغوش گرفتم تا کاری نکند که او را محروم کنند. در مورد داوری صحبتی ندارم زیرا معتقدم باید همه دست به دست هم بدهیم تا داوران با خیالی آسوده سوت بزنند و نگران نباشند.

وی افزود:‌ 2 تیم در لیگ برتر ما را سورپرایز کردند که یکی نفت مسجدسلیمان و دیگری گسترش‌فولاد بود و شاگردان فراز کمالوند هم چنین شرایطی را برای ما رقم زدند. ما بازیکنان جوان زیادی داریم و مکرر به آنها می‌گویم که بازی‌های انتهای جدول به مراتب سخت‌تر از بازی‌هایی همچون استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی و سپاهان است. نفت مسجدسلیمان انتحاری بازی می‌کندو خطرناک‌تر از تیم‌های دیگر است. بازیکنان این تیم هم برای خودشان و هم برای مربی‌شان بازی می‌کنند و من پیش‌بینی بازی دشوار را می‌کردم.

منصوریان در مورد اینکه وحید امیری را در ترکیب ثابت قرار نداده بود، گفت: ما نمی‌خواستیم از امیری استفاده کنیم زیرا هم اکنون باید برای او دو موضوع را در نظر بگیریم. یکی منافع باشگاهی است ودیگری منافع ملی. ما نمی‌توانیم دیگر جان او را بگیریم زیرا او آینده فوتبال ما هم است شاید خیلی‌ها این کار را انجام دهند اما ما این ریسک را پذیرفتیم و به او از ابتدای بازی میدان ندادیم تا بتواند شرایط خود را حفظ کند. بازیکنی که در دو بازی اخیر تیم ملی مؤثر بوده باید شرایطش را در نظر گرفت.

برچسب‌ها: منصوریان نفت تهران نفت مسجد سلیمان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

275 فجرطلایی1394/01/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi