خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار نفت‌ م.سلیمان
اتحاد نفت‌ م.سلیمان
27
1,072

نفت تهران فاتح دربی نفتی ها

نفت تهران فاتح دربی نفتی ها
نفت تهران با پاس گل ايمان مبعلي همچنان در صدر جدول باقي ماند.

به گزارش "مستر90" نفت تهران بعد از تعطیلات صدر نشینی اش را ادامه داد.

هفته بیست و چهارم لیگ برتر، ورزشگاه: تختی

نفت تهران:
علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، محمدامین حاج محمد، علیرضا عزت کرامت، حسین ابراهیمی (72 امیری)، غلامرضا رضایی، کمال کامیابی نیا، وحید حمدی نژاد، لئوناردو پادوانی(89 رضا علیاری)، ایمان مبعلی و ارسلان مطهری(92 آرش رضاوند)
سرمربی: علیرضا منصوریان

نفت مسجد سلیمان:
گئورگی گئورگیف، سعید سالارزاده، حامد محمودی، محمود تیغ نورد، جلال عابدی، حمید بوحمدان، رضا درویشی، حمزه حدادی، فرزاد محمدی(85 کرم لاچعب)، میلاد زنیدپور (78 میلاد جعفری) و حسین مالکی
سرمربی: بهروز مکوندی

شرح گل:
1 ـ 0 (نفت): دقیقه 84 ایمان مبعلی بالاخره تاثیرگذاری خود را بر بازی دیکته کرد و سانتر فوق العاده او با ضربه سر عزتی بدل به گل برتری تیم فوتبال نفت‌تهران شد.

اتفاق ویژه:
بعد از گل نفت‌تهران طرفداران مسجدسلیمان که به ماهیت کرنر اعلام شده به سود نفت اعتراض داشتند، در یک حرکت عجیب به سمت سکوهای پایین آمده و قصد پریدن به داخل میدان و حمله احتمالی به تیم داوری را داشتند که با کنترل مسوولین انتظامی حاضر در ورزشگاه تختی از بی نظمی آنها جلوگیری شد. ضمن اینکه مکوندی هم در آرام کردن بازیکنان نفت‌مسجدسلیمان تاثیر ویژه ای داشت.

شرح نیمه اول:
علیرضا منصوریان اعتقاد دارد که در تمام بازی هایی که نفت آنها را برده، تیمش تیم برتر میدان بوده به جز یک دیدار که برابر گسترش فولاد تبریز اتفاق افتاد و علیرغم برتری تبریزی ها، نفت‌تهران برنده میدان شد. در بازی برابر نفت‌مسجدسلیمان، شاگردان منصوریان 45 دقیقه تحت تاثیر بازی میهمان مسجدسلیمانی بودند. در این نیمه شوت های از راه دور مسجدسلیمانی ها و پاس های عمقی آنها دو، سه بار خطرساز شد و دروازه نفت‌تهران را تهدید کرد. هر چند نفت‌تهران از دقیقه 30 به بعد پیش کشید و بازی را در واپسین دقایق نیمه اول پایاپای کرد. اما به هر حال در پایان نیمه اول آنچه اتفاق افتاد، تساوی بدون گل، برتری مسجدسلیمان و از دست رفتن صدرجدول توسط نفت‌تهران و تحویل آن به تراکتورسازی بود که در نیمه اول برابر استقلال‌خوزستان یک ـ صفر برنده شد.

دقایق حساس:
دقیقه 3: شوت بوحمدان از فاصله 25 متری دروازه نفت‌تهران را در همان 5 دقیقه اول به شدت تهدید کرد.
دقیقه 12: در یک موقعیت بادآورده ناگهان رضا درویشی با بیرانوند گلر نفت‌تهران تک به تک شد و قصد داشت با یک ضربه چیپ توپ را از کنار گلر وارد دروازه کند اما تیزهوشی و سرعت عمل بیرانوند مسجدسلیمانی ها را ناکام کرد.
دقیقه 21: ضربه ایستگاهی بوحمدان که اتفاقا در ابتدای بازی هم بخت خود را روی آن امتحان کرده بود، این بار از فاصله 35 متری روی تیرک دروازه تهرانی ها نشست.
دقیقه 25: کامیابی نیا در محوطه جریمه روی ارسال ایمان مبعلی قصد خطرسازی داشت که مدافع نفت‌مسجدسلیمان زیر او را خالی کرد و در حالی که همه انتظار اعلام پنالتی داشتند، داور فرمان ادامه بازی را صادر کرد.
دقیقه 35: ارسلان مطهری با یک استارت سریع مدافعان میهمان را به هم ریخت ولی در ضربه آخر کم آورد و توپ او را گلر نفت‌مسجدسلیمان مهار کرد.
دقیقه 51: شوت حسین مالکی با واکنش بیرانوند از دروازه بیرون ماند و به اوت رفت.
دقیقه 60: سانتر خوب مبعلی تنها به یک اشاره سر از عزتی نیاز داشت اما این فرصت نفت از دست رفت.
دقیقه 67: حسین مالکی در دوقدمی دروازه نفت تهران نتوانست دروازه را کج نشانه رفت و توپ را به بیرون زد.
دقیقه 77: روی سانتر غلامرضا رضایی، پادووانی به خوبی به توپ ضربه زد اما دفاع سرآسیمه نفت‌مسجدسلیمان توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید.

حاشیه های بازی:
*امین حاج محمدی مدافع نفت دوباره به ترکیب بازگشته است و در خط دفاعی این تیم به میدان رفته است.
* علی قربانی مهاجم تیم نفت به دلیل جراحی روی گونه تا آخر فصل از ترکیب نفت بیرون خواهد بود و طبعا در این بازی هم حضور ندارد.
* کیوان امرایی، گلزن نفتی ها در بازی پرسپولیس غایب بزرگ تیمش در این دیدار است.
* در خط دفاعی نفت‌تهران لئوناردو پادووانی و امین حاج محمدی در قلب دفاع خواهند بود که حاج محمدی جانشین کوروشی شده است.
* ایمان مبعلی بازیگردان نفت در این مسابقه است و کمال کامیابی نیا و علیرضا عزتی پشت سر او بازی می‌ کنند. حسین ابراهیمی و غلامرضا رضایی هم وینگرهای نفت خواهند بود.
* علیرضا منصوریان به وحید امیری استراحت داده اما از بیرانوند و ارسلان مطهری که در اردوی تیم های ملی و امید حضور داشته اند، در ترکیب اصلی استفاده کرده است.
* صد هوادار مسجدسلیمانی در ورزشگاه تختی حضور دارند و با شور و حرارت تیمشان را تشویق می‌ کنند.
* خوش و بش وحید امیری با بازیکنان نفت‌مسجدسلیمان به شدت مورد توجه هواداران تیم میهمان قرار گرفت. او و ایمان مبعلی بازیکن خوزستانی نفت به شدت تشویق شدند.
* علیرضا بیرانوند در ابتدای گرم کردن مورد محبت هواداران حریف قرار گرفت، اما در لحظه حضور در رختکن دوباره تشویق شد.

برچسب‌ها: نفت تهران نفت مسجد سلیمان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

330 بروسیا دورتموند1394/01/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi