خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,560

پیش بازی تراکتورسازی-استقلال خوزستان

پیش بازی تراکتورسازی-استقلال خوزستان
جدال دو تیم استقلال خوزستان و تراکتورسازی، دیداری برای رسیدن به صدر جدول و فرار از مخمصه سقوط برای دو تیم محسوب می‌شود.
پیش بازی تراکتورسازی - استقلال خوزستان
به گزارش "مستر90"، تونی اولیویرا امیدوار است تیمش در یادگار امام بتواند با برتری برابر استقلال خوزستان و توقف احتمالی نفت تهران در فاصله 6 هفته مانده به پایان لیگ صدرنشینی را مزه کند و عبداله ویسی و شاگردانش البته بعد از برد شیرین هفته گذشته برابر صبا به دنبال رسیدن به میانه جدول و فرار از جمع تیم‌های کاندید سقوط هستند.

شرایط
تراکتورسازی در حال حاضر با 44 امتیاز در یک قدمی نفت تهران حضور دارد و به دنبال رسیدن به صدر جدول هستند. آنها که در چند فصل گذشته در آستانه قهرمانی در هفته‌های آخر کم آوردند اینبار به رسیدن به صدر و حفظ آن امیدوار هستند. استقلال خوزستان هم بعد از ناکامی در اواخر نیم فصل اول و اوایل نیم فصل دوم با برتری برابر صبا انگیزه خوبی پیدا کرده است و به نظر می‌رسد عبداله ویسی و شاگردانش حریف آسانی برای اولیویرا نباشند.

داور
محمد رضا اکبریان بعنوان داور اول این دیدار را سوت خواهد زد و محمدرضا ابوالفضلی و فرزاد بهرامی بعنوان کمک‌های اول و دوم او را در این راه همراهی خواهند کرد. سعید شمس هم به عنوان داور چهارم این دیدار انتخاب شده است.

غایب
برای تیم استقلال خوزستان میثم مجیدی، مجید حیدری در این دیدار غایب خواهند بود و عبداله ویسی دو بازیکن تاثیرگزار تیمش را در برابر تراکتورسازی در اختیار نخواهد داشت. در سمت مقابل اما تونی اولیویرا با دستی باز می‌تواند ترکیب تیمش را برای این دیدار انتخاب کند.

بیلان
دو تیم در تاریخ لیگ برتر تنها یک بار و در دیدار رفت به مصاف هم رفتند که در این بازی محسن دلیر و لوسیانو ادینیو برای تیم مهمان و روح اله سیف اللهی و میثم مجیدی گل‌های میزبان را به ثمر رساندند تا این دیدار به تساوی دو بر دو برسد و دو تیم امتیازات را تقسیم کنند. تراکتورسازی در 5 بازی گذشته‌اش در لیگ و آسیا به سه برد و دو شکست رسیده و استقلال خوزستان هم در لیگ برتر و در 5 بازی گذشته‌اش 3 باخت و یک برد و یک تساوی را تجربه کرده است.

ترکیب احتمالی
تراکتورسازی: حامد لک، فردین عابدینی، میرهانی هاشمی، خالد شفیعی، حبیب گردانی، مهدی کیانی، آندرانیک تیموریان، فرید بهزادی کریمی، فرشاد احمدزاده، سامان نریمان جهان و ادینیو

استقلال خوزستان: پرویز کریمی، محمد طیبی، ، میثم دورقی، مهدی مومنی، محمدرضا مهدوی، روح‌ا... سیف‌اللهی، رضا کاردوست، محسن بیات، میثم بائو، محسن بیات، سید مهدی سیدصالحی

برچسب‌ها: تراکتور سازی استقلال خوزستان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 0

379 تراختور کبیر1394/01/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi