خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار نفت‌ م.سلیمان
اتحاد نفت‌ م.سلیمان
27
1,072

هفته ی 24 ؛ دوئل نفتی های تهران و م.سلیمان

هفته ی 24 ؛ دوئل نفتی های تهران و م.سلیمان
رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران بعد از گذشت چیزی نزدیک به ۲۰ روز تعطیلی، با برگزاری ۴ دیدار از هفته بیست و چهارم و یک دیدار معوقه از هفته بیست و سوم در روز جمعه آغاز می‌شود.

نفت تهران - نفت مسجدسلیمان :

صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر، یعنی نفت تهران در حالی به مصاف نفت مسجدسلیمان می‌رود که این تیم شرایطی مشابه پرسپولیس دارد و باید به این دیدار از دو جهت نگاه کند؛ یکی آماده شدن برای مصاف آسیایی و دیگری حفظ جایگاهش در جدول رقابت‌های لیگ برتر.

با توجه به رقابت فشرده در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر، حریفان نفت منتظر کوچک‌ترین اشتباه شاگردان منصوریان هستند تا صدر جدول را تصاحب کنند.

نفتی‌ها در این دیدار همه بازیکنانشان را در اختیار دارند اما نفت مسجدسلیمان بدون کیومرث چراغی و روسلان ملزدینف پا به میدان می‌گذارد و امیدوار است بتواند از صدرنشین لیگ امتیازی کسب کند تا از رده پانزدهمی در جدول لیگ جدا شود؛ کاری که به نظر خیلی دشوار است.

دیدار رفت دو تیم با برتری دو بر صفر نفتی‌ های تهران به پایان رسید.

برچسب‌ها: نفت تهران نفت مسجد سلیمان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

25 0

246 آنتوان گریزمن1394/01/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi