خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

یوونتوس درخواست فدراسیون فوتبال انگلیس را رد کرد

یوونتوس درخواست فدراسیون فوتبال انگلیس را رد کرد
باشگاه یوونتوس درخواست فدراسیون فوتبال انگلیس را مبنی بر برگذاری مراسم بزرگداشت برای جان باختگان فاجعه هیسل قبل از دیدار دوستانه تیم های ملی ایتالیا و انگلیس در ورزشگاه یوونتوس آرنا در روز سه شنبه ۱۱ فروردین (۳۱ مارس) را رد کرد.

در سال ۱۹۸۵ در جریان بازی تیم های یوونتوس و لیورپول در بروسلز در فینال جام باشگاه های اروپا قسمتی از ورزشگاه هیسل به دلیل هجوم تماشاگران لیورپول به سمت یوونتوسی ها فرو ریخت و سبب مرگ ۳۹ نفر از هواداران تیفوسی شد.

بنابر گزارش BBC ، باشگاه یوونتوس درخواست اتحادیه فوتبال انگلیس رامبنی بر برگذاری مراسم بزرگداشت رد کرد ، زیرا این باشگاه در ماه می قصد دارد که مراسم بزرگداشتی را به مناسبت ۳۰ امین سالگرد فاجعه هیسل برگذار کند.

میزبان این بازی دوستانه ملی ، باشگاه یوونتوس اعلام کرد که نمی خواهد این مراسم را در روز برگذاری بازی در ورزشگاه یوونتوس آرنا یادآوری کند و از این درخواست اتحادیه انگلیس قدر دانی و تشکر کرد.

اتحادیه فوتبال انگلیس از فیل نیل کاپیتان تیم لیورپول در ۲۹ می سال ۱۹۸۵ درخواست کرد که در روز بازی با اهدای دسته گلی به صورت نمادین باعث آشتی ملی بین دو کشور شود.

گفتنی است که این دیدار با تک گل میشل پلاتینی به سود یوونتوس به پایان رسید و یوونتوس به قهرمانی اروپا دست یافت.

برچسب‌ها: یوونتوس هیسل

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

403 بانوی پیرمارلیک1394/01/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi