خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,277

پیشنهاد عجیب یک بنگاه شرط‌‌‌بندی بریتانیایی به رونی

پیشنهاد عجیب یک بنگاه شرط‌‌‌بندی بریتانیایی به رونی
به نقل از نشریه میرر، بنگاه شرط‌بندی پدی پاور ایرلند به وین رونی پیشنهاد داده که اگر مبارزه بوکس اخیر خود را با فیل بردزلی، مدافع تیم استوک‌سیتی تکرار کند، 50 هزار پوند به بنیادهای خیریه کمک خواهد کرد.
رونی در ابتدای هفته جاری روی رینگ رفت تا با مدافع 25 ساله استوک سیتی مبارزه کند که این اتفاق بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های انگلیسی داشت و انتقادات فراوانی را هم برای مهاجم منچستریونایتد به همراه داشت.
اکنون اما بنگاه پدی پاور از رونی خواسته است که این مبارزه را تکرار کند و حتی پیشنهاد کرده که این مبارزه در ورزشگاه اولدترفورد به نمایش درآید.
وین رونی علاوه بر فوتبال علاقه فراوانی هم به رشته بوکس دارد و مسابقات این رشته ورزشی را دنبال می‌کند. مبارزه اخیر او با بردزلی آن قدر جنجال به پا کرد که گران‌‌ترین مبارزه تاریخ بوکس دنیا (300 میلیون دلار) را که قرار است در ماه اردیبهشت سال آینده میان مانی پاکیائو و فلوید می‌ودر برگزار شود، تحت الشعاع قرار داده است.

برچسب‌ها: منچستریونایتد وین رونی استوک سیتی فیل بردزلی بوکس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

36 2

478 معبد ارواح (ح)1394/01/03

منچستر فنخال: چه قدر جالب

3 فروردين (11:53)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi