خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

پیش بازی لیورپول-منچستریونایتد

پیش بازی لیورپول-منچستریونایتد
امروز از ساعت 18 در ورزشگاه آنفیلد، دو رقیب و دشمن همیشگی،لیورپول و منچستریونایتد به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش "مستر90"، لیورپولی ها برای گرفتن انتقام شکست 3-0 دیدار رفت، از انگیزه های بسیار بالایی در بازی امروز برخوردارند. از سویی دیگر، منچستریونایتد نیز به دنبال کسب چهارمین برد متوالی خود در لیگ برتر است.

لیورپول

آخرین شکست لیورپول در لیگ برتر به اواخر دسامبر سال گذشته بر می گردد که در الدترافورد آنها با سه گل مغلوب یونایتد شدند. از آن تاریخ، شاگردان برندان راجرز در 13 بازی بعدی خود شکستی را تجربه نکردند و با کسب بردهای شیرین، خودشان را به کورس گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان بازگرداندند.

نایب قهرمان فصل گذشته انگلیس، در فصل قبل توانست در هر دو بازی رفت و برگشت رقیب همیشگی را مغلوب کند و امروز در صورت کسب برتری می تواند پس از مدتها در جدول از یونایتد پیشی بگیرد. فاصله دو تیم در حال حاضر 2 امتیاز است. لوکاس لویا و ماریو بالوتلی، با پشت سر گذاشتن مصدومیت، به این بازی حساس خواهند رسید.لیورپول پس از تساوی در زمین اورتون در هفته 24، 5 برد متوالی کسب کرده و روی نوار پیروزی قرار دارد.

منچستریونایتد

منچستریونایتد نیز وضعیتی مشابه لیورپول دارد. آنها با دو امتیاز بالاتر از این تیم در رده چهارم قرار دارند و برای کسب یکی از سهمیه های لیگ قهرمانان می جنگند. شیاطین سرخ از نوامبر گذشته که مقابل منچسترسیتی شکست خوردند، تا به امروز تنها دو بار باخت را تجربه کرده اند و وضعیتی تقریبا باثبات دارند.
برتری خیره کننده 3-0 مقابل تاتنهام، آنها را از لحاظ روحی در وضعیت مناسبی برای جدال حساس امروز قرار داده است. روخو و لوک شاو، دو بازیکنی هستند که لوئیس فان خال در بازی امشب،آنها را در اختیار نخواهد داشت.

برچسب‌ها: لیورپول منچستریونایتد منچستر لیگ برتر لیگ جزیره انگلیس آنفیلد رقیب دشمن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

30 1

484 سوباسا1394/01/02

منچستر رفسنجان: میبریم ایشالله و تو آنفیلد کباب لک لک میخوریم خ

2 فروردين (12:17)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi