خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,279

نارضایتی فالکائو از نیمکت‌نشینی در منچستریونایتد

نارضایتی فالکائو از نیمکت‌نشینی در منچستریونایتد
مهاجم کلمبیایی منچستر‌یونایتد از نیمکت نشینی در این تیم ناراحت است و می خواهد شرایطش در تیم قرمزپوش بهتر شود.
رادامل فالکائو مهاجم گلزن سابق موناکو و آتلتیکومادرید در تابستان به صورت قرضی به منچستریونایتد پیوست ولی این بازیکن در منچستریونایتد نمایش ضعیفی داشته است و نتوانسته انتظارات هواداران را برآورده کند. پس از آن که خبرهایی در مورد حضور رادامل فالکائو در یوونتوس منتشر شد، خورخه مندس تاکید کرده به احتمال زیاد این بازیکن در پایان فصل و با تمام شدن قرارداد قرضی‌اش اولدترافورد را ترک می‌کند. این بازیکن 29 ساله که از ابتدای فصل و به خاطر آسیب‌دیدگی‌های زیادی که گریبان وی را گرفته بود تنها سه گل در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به ثمر رساند.
خورخه مندس که مدیر برنامه‌های ژوزه مورینیو و کریستیانو رونالدو هم هست، به اسکای ایتالیا گفت که فالکائو فصل آینده در یکی از تیم‌های بزرگ اروپا بازی می‌کند و ممکن است آن تیم منچستریونایتد نباشد. مندس در پاسخ به این سوال که آیا فالکائو راهی کالچو ایتالیا می‌شود، اعلام کرد: نمی‌دانم. او بازیکن بسیار خوبی است. اگر فالکائو از منچستریونایتد برود، برای هواداران این تیم بسیار سخت خواهد بود. آنها بازیکن فوق العاده‌ای در تیم‌شان دارند. یکی از بهترین‌ها در دنیا که این توانایی را دارد که در هر دیداری و هر زمانی و برای هر باشگاهی 90 دقیقه کامل بازی کند. حقیقت این است که در حال حاضر نمی‌دانم در آینده چه اتفاق‌هایی رخ می‌دهد. تنها چیزی که می‌دانم این است که فالکائو فصل آینده برای یکی از بهترین باشگاه‌ها بازی خواهد کرد. حال این تیم منچستریونایتد باشد یا نه. صد در صد از این موضوع اطمینان دارم اما همه می‌دانند اوضاع در فوتبال چگونه است. باید کمی صبر کنیم تا ببینیم چه اتفاق‌هایی رخ می‌دهد.
البته لوئیس فان‌خال سرمربی منچستریونایتد از عملکرد مهاجم کلمبیایی تیمش راضی است و درباره او گفت:‌فالکائو نهایت تلاش خود را می کند تا برای تیمش گلزنی کند. نباید عملکرد او را تنها با گل های که به ثمر می رساند بسنجیم بلکه باید به تاثیر هجومی او در تیم نگاه کنیم. طبیعی است که گل زنی معیار خوبی برای سنجش مهاجمان است اما همه چیز نیست. از نظر من مهم این است که فالکائو قدرت هجومی تیم را بالا برد که در دیدار امشب او اینگونه بود. از عملکرد او راضی هستم.
رادامل فالکائو بازیکنی بوده است که در تیم های چون آتلتیکومادرید و موناکو درخشید و سپس به منچستر‌یونایتد آمد ولی به هیچ وجه در این تیم انگلیسی روبرو نبوده است و برای انتخاب به عنوان بدترین خرید سال باید با ماریو بالوتلی رقابت کند. ادامه مصدومیت های فالکائو در منچستر و نمایش ضعیف او باعث شد تا فان خال برای اولین بار اعلام کند او فصل آینده در منچستر نخواهد بود و به تیم دیگری خواهد رفت.

برچسب‌ها: فالکائو مهاجم کنمبیایی منچستریونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

27 0

151 منچستر331394/01/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi