خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,560

اولیویرا: شانس کمی داریم اما می‌توانیم از گروه‌مان صعود کنیم

اولیویرا: شانس کمی داریم اما می‌توانیم از گروه‌مان صعود کنیم
آنتونیو اولیویرا ملقب به تونی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های الاهلی عربستان و تراکتورسازی ایران اظهار داشت: بازی سختی مقابل تیم الاهلی عربستان داریم، چرا که این تیم و الاهلی امارات ۲ تیم برتر گروه ما هستند. ما روی کاغذ شانس کمتری نسبت به حریفان‌مان داریم اما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا از شانس کم خود نهایت استفاده را بکنیم.

وی افزود: در زمین مسابقه مقابل تیم قدرتمند الاهلی و هواداران زیاد این تیم تلاش خواهیم کرد تا نتیجه ایده‌آلی را کسب کنیم. با بردهای شیرین هفته‌های اخیر با روحیه و اعتماد به‌نفس بسیار بالا پا به زمین مسابقه می‌گذاریم. تراکتورسازی از تمرکز و سازماندهی خوبی بهره می‌برد و می‌تواند ضمن ارائه یک بازی خوب یکی از شانس‌های صعود به مرحله بعد مسابقات باشد.

سرمربی تیم تراکتورسازی با بیان اینکه الاهلی یکی از تیم‌های قدرتمند لیگ عربستان است، یادآور شد: الاهلی با سرمایه‌گذاری خوبی که در بخش تیم‌های پایه کرده با تیمی قدرتمند راهی این دور از مسابقات شده است. حضور در جمع بالانشینان جدول لیگ عربستان نیز حاصل این سرمایه‌گذاری ایده‌آل است.

مهدی کیانی، کاپیتان تیم تراکتورسازی هم که در این نشست حضور داشت، گفت: خوشبختانه از لحاظ بدنی و روانی شرایط خوبی داریم. ما همه تلاش خود را می‌کنیم دست پر به ایران برگردیم و با برد راهی تعطیلات سال نو شویم.

برچسب‌ها: تراکتور سازی تبریز آنتونیو اولیویرا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

85 5

509 داغ سوکن1393/12/27

بایرن عدنان: رسول خطیبی میموند حتما صعود میکردیم نصف این هم پول نمیگرفت آخه این چیه مربیه این هم؟

28 اسفند (13:58)


تراکتورسازی رو: باید تراکتورهم ازلیگ واسیا سعودکنه تونی بهترین مربی

28 اسفند (13:03)


گلوسنگ: خسرو لاهوری با قدرت 435 نوک حمله گلزن و دارای نشان گلزنی وبهترین بازیکن میدان باورکنید تو هر بازی اگه گل نزنه سکته میکنه

28 اسفند (10:04)


آث میلان مرند: تونی مربی نیست من همیشه گفتم

27 اسفند (23:48)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi