خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,322

پهلوان: کی‌روش باید تحت نظر رییس فدراسیون عمل کند

پهلوان: کی‌روش باید تحت نظر رییس فدراسیون عمل کند
محمدرضا پهلوان که در زمان ریاست محمد دادگان در فدراسیون فوتبال مسوولیت دبیرکلی را برعهده داشت در پاسخ به اینکه در ماجرای اختلاف پیش‌ آمده میان کارلوس کی‌روش و علیرضا اسدی، آیا دبیرکل که ماهیتا مسوولیتش اجرایی است، می‌تواند به مسایل مهمی که ماهیت تصمیم‌گیری دارند ورود کند، به خبرنگار ایسنا گفت: معمولا دبیرکل فدراسیون کارهایی را انجام می‌دهد که در حوزه وظایفش تعریف‌ شده‌اند، او مجری مصوبات هیات رییسه فدراسیون است اما در عین حال در جلسات تصمیم‌گیری هم شرکت دارد.

وی افزود: اگرچه شرح وظایف دبیرکل در اساسنامه فدراسیون وجود دارد اما رییس فدراسیون می‌تواند رسیدگی به موارد دیگر را هم به او بدهد. بنابراین اگر اسدی در جلسه با کارلوس کی‌روش درباره یکسری موارد صحبت کرده است، اولا می‌توانسته چنین جلسه‌ای با سرمربی تیم ملی برگزار کند و ثانیا حتما اجازه چنین موضع‌گیری را از طرف رییس فدراسیون داشته است. بنابراین او در این جلسه مواضع فدراسیون را مطرح کرده است. حالا اینکه بعدا رییس فدراسیون در مواضع و مسوولیتی که به دبیرکل داده، تغییراتی بوجود آورد دیگر با اختیار اوست.

پهلوان در پاسخ به اینکه آیا کی‌روش به لحاظ قانونی می‌تواند با حضور علیرضا جهانبخش و سردار آزمون در تیم امید مخالفت کند، به ایسنا گفت: به هیچ وجه چنین نیست. این موضوع بر عهده فدراسیون فوتبال است که مصالح مملکت و تیم‌های ملی را در نظر بگیرد و این دو بازیکن را به یکی از آنها بفرستد. طبیعتا تیم امید مسابقات رسمی در پیش دارد و می‌تواند در اولویت باشد. بنابراین سرمربی تیم ملی به هیچ وجه حق دخالت در این مساله را ندارد. او باید تحت نظر و اختیار رییس فدراسیون کار کند و وقتی فدراسیون تصمیم مشخص خود را گرفت، دیگر اجازه مخالفت ندارد.

دبیرکل اسبق فدراسیون تاکید کرد: تمام این موارد در فوتبال امروز دنیا حل شده است و آنها به مشکلات دیگر می‌پردازند اما متاسفانه در فوتبال و فدراسیون ما همچنان با چنین مسایلی مواجه هستیم، علت هم این است که مسوولیت و سیستم انتخاب افراد، تعریف شده نیست.

برچسب‌ها: ایران کارلوس کی روش

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

80 6

495 ستاره لیگ ایران1393/12/27

جوانان آراز: این جا چت نیست که.باور کنید واسه نظر گذاشتن هستش.چرا اینطور میکنید :)

27 اسفند (18:18)


دخترتاجی: توجه توجه فروش فوق العاده بازیکنای برتر(گل زده بیشترازتعدادبازی)کف سکه بجاش ارسال شارزبه تیم اس اس4ابیته سربزنید(مثلااورمزد شیرازی

27 اسفند (16:39)


صالح بارسا: ای خداا اا اا اا اا این چه وضعشه؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟

27 اسفند (15:55)


کلاس 801 میز سب: آتش صحت 350,000. حمله ی گل زن و خوب باتکنیک وخیلی ویژگی ها .پس چرا وایسادی زود بخرش برای خرید کافی به سامانه های خرید بازیکن مر

27 اسفند (13:07)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi