خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار صبای قم
اتحاد صبای قم
38
444

تارتار: برنامه 90 دیشب حقایق را بازگو کرد

تارتار: برنامه 90 دیشب حقایق را بازگو کرد
سرمربي تيم فوتبال صباي قم گفت: بعد از برنامه 90 شب گذشته همه ديدند که ما عوام‌فريبي مي‌کنيم يا مسئولان تيم استقلال خوزستان.

مهدی تارتار در خصوص اظهارات مربیان و سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان مبنی بر اینکه مربیان و مسئولان صبای قم عوام‌فریبی می‌کنند گفت: بعد از بازی ما مقابل استقلال خوزستان سرپرست و مربیان این تیم صحبت‌هایی کردند که صبایی‌ها عوام‌فریبی می‌کنند اما به هر حال اصول حرفه‌ای این را می‌گوید که نباید راجع به تیم حریف حرف بزنید هر چند که استقلال خوزستانی‌ها این موضوع را رعایت نکردند و درباره تیم ما صحبت کردند.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: من حتی بعد از بازی به مسئولان این تیم تبریک هم گفتم و گلایه ما از داوری بود اما آنها اصول حرفه‌ای را رعایت نکردند و هر چه خواستند درباره ما گفتند اما ما منتظر پخش برنامه 90 بودیم تا همه ببینند که چه اتفاقاتی افتاده و خود مردم قضاوت کنند که آیا ما عوام‌فریبی می‌کنیم یا مسئولان تیم استقلال خوزستان؟

سرمربی تیم فوتبال صبای قم خاطرنشان کرد: همه شب گذشته دیدند که چه کسی حقیقت می‌گوید و چه کسی سیاه‌نمایی و عوام‌فریبی می‌کند و ما هم قضاوت را به کارشناسان و هواداران فوتبال می‌سپاریم تا خود آنها تشخیص دهند عوام‌فریب کیست.

تارتار اظهار داشت: من در مصاحبه‌هایم هم گفته‌ام که باخت‌های تیم صبای قم بر گردن من است چون سرمربی این تیم من هستم اما عوام‌فریب نیستم و همیشه حقایق را می‌گویم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم در بازی‌های آینده در چینش داوری‌ها دقت شود تا ما بیشتر از این متضرر نشویم چرا که این چندمین بازی است که اشتباهات داوری که در آن پنالتی هم بوده بر علیه ما اتفاق افتاده و امیدوارم دیگر بیشتر از این ضرر نکنیم.

برچسب‌ها: مهدی تارتار (سرمربی) صبای قم

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

170 جیجونل چسی1393/12/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi