خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,178

گزارش تمرین پرسپولیس

گزارش تمرین پرسپولیس
ولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست روز گذشته این تیم مقابل تراکتور‌سازی تبریز امروز در ساعت 15 آغاز شد که در این تمرین مطابق تمرین‌هایی که برای ریکاوری انجام می‌شود بازیکنان اصلی ریکاوری کرده و بازیکنان ذخیره تمرینات تاکتیکی را زیرنظر کادر فنی برگزار کردند.

به گزارش فارس، پیش از شروع تمرین بازیکنان پرسپولیس در گوشه‌ای از زمین جمع شده و به صحبت‌های حمید درخشان گوش دادند. درخشان از بازیکنان پرسپولیس خواست که باخت روز گذشته به تراکتور‌سازی را فراموش کنند و به بازی‌های پیش رو و به خصوص بازی مقابل النصر فکر کنند.

*پس از صحبت‌های حمید درخشان بازیکنان پرسپولیس گوش به صحبت‌های مامور اداره مالیات که در تمرین حاضر شده بود دادند. این مامور مالیاتی برگه‌هایی به بازیکنان داده بود تا اطلاعات شخصی و فردی خود را بر روی آن بنویسند تا به مشکلات و مسائل مالیاتی بازیکنان سرخپوش رسیدگی شود.

*تعدادی از بازیکنانی که روز گذشته در بازی مقابل تراکتور‌سازی به میدان رفته بودند امروز ریکاوری کرده تا خستگی بازی دیروز را از تن خارج کنند. این در حالی است که بازیکنان ذخیره ابتدا بدن‌هایشان را گرم کرده و سپس به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند.

*مهدی طارمی که با کسب مرخصی‌ از کادر فنی دو روزی را در بوشهر گذرانده بود در تمرین امروز هم شرکت نداشت و به نظر می‌رسد به دلیل پیدا نشدن بلیت پرواز امروز به مقصد تهران این بازیکن نتوانست در تمرین امروز حاضر شود.

*محمد عباس‌زاده مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که در چند روز اخیر دچار مشکلاتی شده بود امروز با سایر بازیکنان تمرین کرد.

*حدود 10 هوادار امروز در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شدند و تمرین امروز سرخپوشان را از نزدیک تماشا کردند.

*در قسمتی از تمرین علیرضا امامی‌فر مربی تیم فوتبال پرسپولیس هم پا به پای بازیکنان به تمرین پرداخت.

*سوشا مکانی دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل اینکه کمی از ناحیه مچ پا احساس درد می‌کرد امروز با حضور در ورزشگاه درفشی‌فر و کسب اجازه از درخشان بدون اینکه تمرین کند محل تمرین پرسپولیسی‌ها را ترک کرد اما این دروازه‌بان از فردا در تمرینات پرسپولیس حاضر می‌شود و مشکلی برای ادامه تمرینات ندارد.

*پیام صادقیان بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس امروز با لباس شخصی در تمرین حاضر شد و پس از دقایقی ورزشگاه درفشی‌فر را ترک کرد.

*فرناندو گابریل بازیکن برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس امروز در تمرین این تیم غایب بود. گفته می‌شود این بازیکن برزیلی به دلیل دریافت نکردن مطالبات مالی خود در تمرین امروز سرخپوشان شرکت نکرده است.

*محمد نوری کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس امروز دقایقی در درفشی‌فر به صورت اختصاصی تمرین کرد.

*کار با توپ و دویدن‌های سرعتی با استارت کوتاه و بلند بخشی از تمرین امروز پرسپولیسی‌ها بود.

*برادر مهدی دغاغله بازیکن تیم پرسپولیس که شباهت زیادی به مهاجم شماره 8 سرخپوشان دارد امروز در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شد. خبرنگاران به قدری این دو نفر به هم شباهت داشتند که برادر مهدی طارمی را با خود این بازیکن اشتباه گرفتند.

*بابک حاتمی و مهرداد کفشگری بعد از انجام تمرینات ریکاوری دقایقی هم به صورت اختصاصی دور زمین دویدند.

* حمید درخشان امروز شخصاً تمرین پرسپولیسی‌ها را زیرنظر داشت و هر از چند گاهی با صدای بلند نکات تاکتیکی را به بازیکنان گوشزد می‌کرد.

* دوربین شبکه خبر برای تهیه گزارش از تمرین امروز پرسپولیسی‌ها به ورزشگاه درفشی‌فر آمده بود.

* بابک حاتمی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس که شب گذشته همراه پرسپولیسی‌ها از تبریز به تهران نیامده بود و امروز راهی تهران شده بود با حضور در محل تمرین تیم فوتبال پرسپولیس با نرم‌دوی دور زمین به ریکاوری پرداخت.

*تمرین سرخپوشان در ساعت 16 و 40 دقیقه به پایان رسید و پرسپولیسی‌ها فردا از ساعت 15 در ورزشگاه درفشی‌فر تمرین روز سه‌شنبه‌شان را برگزار خواهند کرد.

برچسب‌ها: پرسپولیس لیگ برتر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

12 0

385 برق.شیراز1393/12/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi