خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,109

آخرین وضعیت سه مصدوم بزرگ رئال مادرید

آخرین وضعیت سه مصدوم بزرگ رئال مادرید
رئال مادرید در فصل جاری از حیث مصدومیت بازیکنان سرشناسش، با بدشانسی های زیادی روبرو شده است. کارلو آنچلوتی از 14 نوامبر 2014، لوکا مودریچ کروات را به دلیل مصدومیت در بازی کرواسی-ایتالیا از دست داد و با وجود اینکه دو هفته از حضور این بازیکن در تمرینات گروهی رئال سپری می شود اما او به بازی بعدی رئال در لالیگا مقابل بیلبائو نیز نخواهد رسید.

طبق اعلام این مربی ایتالیایی، مودریچ از بازی برگشت مقابل شالکه برای دقایقی به میدان خواهد رفت و سپس در بازی مقابل لوانته احتمالا از ابتدا در ترکیب ثابت رئال حضور خواهد داشت تا برای مسابقه حساس 22 مارس مقابل بارسلونا به مرز آمادگی مطلوب برسد.

دومین مصدوم شاخص رئال، سرخیو راموس است که در بازی رئال مادرید مقابل سویا، از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شد. طبق اعلام نظر پزشکان، راموس نه به بازی بیلبائو و نه به بازی شالکه و لوانته نخواهد رسید. هدف رئالی ها آماده کردن راموس برای بازی ال کلاسیکو است؛ با این حال هنوز هیچ تضمینی برای رسیدن راموس به این بازی حساس وجود ندارد.

سومین مصدوم رئال، خامس رودریگز کلمبیایی است که او هم مثل راموس در بازی مقابل سویا(4 فوریه) از ناحیه استخوان کف پا مصدوم شد و طبق اعلام نظر تیم پزشکی رئال، تا 15 آوریل قادر به حضور در میادین نخواهد بود.
خامس بی شک تا پیش از برگزاری دور یک چهارم لیگ قهرمانان نمی تواند برای رئال بازی کند اما تمرینات سخت و فشرده این بازیکن چنانچه در تصاویر زیر پیداست، ممکن است باعث شود تا او کمی زودتر از زمان در نظر گرفته شده آماده حضور در میادین شود.

دیگر بازیکن مصدوم هفته های اخیر رئال، سامی خدیرا بود که روز گذشته به تمرینات بازگشت. کوئنترائو نیز مصدومیت جزئی خود را پشت سر گذاشته و مشکلی برای بازی ندارد.

برچسب‌ها: رئال مادرید لوکا مودریچ سرخیو راموس خامس رودریگز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

19 0

698 Hamiiid1393/12/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi