خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرسنال
اتحاد آرسنال
8
6,696

ونگر: سوارز در آستانه انتقال به آرسنال بود

ونگر: سوارز در آستانه انتقال به آرسنال بود
الکسیس سانچز برای اولین بار پس از پیوستن به آرسنال به لیورپول خواهد رفت تا آرسنال را در این بازی حساس که یکشنبه برگزار می شود همراهی کند .

آرسن ونگر در تابستان سال 2013 تمام تلاش خود را کرد تا سوارز را به لندن بیاورد اما در انجام این کار ناموفق بود .

ونگر در مصاحبه قبل از بازی با لیورپول گفت:"من بخاطر درخشش سوارز و زدن 40 گل برای لیورپول علاقه مند بودم و این بخشی از رقابت ماست .من فکر کردم که در پایان فصل برای جذب او دست به کار شوم و سوارز تیم من را انتخاب کرد , نمی دانم چرا قبل از هر تیم دیگری تیم من را انتخاب کرد ولی به هر حال بابت این اتفاق خوشحال شدم , ولی در انتها این انتقال انجام نشد ."

در مورد سانچز:"من اول تلاش کردم تا او را متقاعد کنم که در اینجا می تواند به خوبی پیشرفت کند و ما می توانیم در انجام این کار به او کمک کنیم و او در پایان ما را انتخاب کرد .تیم ما باید در گرفتن نتایج خوب تداوم داشته باشد. همه ی بازیکنان ما می خواهند در لیگ قهرمانان بازی کنند و این یک خواسته طبیعی است . تیم ما در حال حاضر عملکردی مثبت و رو به جلو داشته است .سانچز تا الان 14 گل برای تیم به ثمر رسانده که این عملکرد کاملاً رضایت بخش است , اکنون ما داریم به کریسمس و برنامه های فشرده آن نزدیک می شویم و باید حواسمان باشد تا مشکلی برای سانچز پیش نیاید ."

وی ادامه گفت:"فلامینی در این بازی حضور دارد ولی هنوز مشخص نیست که چمبرلین به این بازی میرسد یا نه , ویلشر , اوزیل , کوشیلنی , آرتتا و رمزی به این بازی نمی رسند ."

برچسب‌ها: سوارز ونگر آرسنال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

13 0

190 آرسنال791393/09/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi