خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار انگلیس
اتحاد انگلیس
8
5,934

هاجسون: فوتبال انگلیس باید از آلمان تقلید کند

هاجسون: فوتبال انگلیس باید از آلمان تقلید کند
به نقل از سایت فیفا؛ تیم فوتبال انگلیس در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۴ خیلی زود از گردونه رقابت ها حذف شد و حتی از مرحله گروهی هم صعود نکرد. پس از این نتایج ضعیف بود که استیون جرارد و فرانک لمپارد از رقابتهای ملی اعلام بازنشستگی کردند. البته با شروع مسابقات انتخابی یورو ۲۰۱۶ تیم فوتبال انگلیس نشان داد دچار تغییر و تحولات بسیاری شده، بطوریکه در گروه E این رقابت ها صدرنشین است و طی ۴ دیدار قبلی بدون شکست باقی مانده است.

روی هاجسون سرمربی سه شیر ها که پس از جام جهانی ۲۰۱۴ متوجه شد از حمایت اتحادیه فوتبال انگلیس برخوردار است و تا پایان بازیهای جام جهانی ۲۰۱۸روسیه هم در سمت خود باقی می ماند، نگرش تیم را تغییر داده و اتفاقا تفکرات جدید او در تیم ملی انگلیس خوب جواب داده است.

هاجسون در مورد نیاز فوتبال انگلیس توضیح داد: در انگلیس دارای لیگ فوتبالی هستیم که یکی از ثروتمند ترین لیگ ها است. باشگاه های صدرنشین بودجه های چند میلیون پوندی برای جذب بازیکنان خارجی صرف می کنند و پرداخت دستمزد بالا موجب شده فوتبالیست های بزرگ مایل به حضور در لیگ بر تر انگلیس باشند. ما دارای فوتبالیست های خوبی در رده سنی نوجوانان، زیر ۱۹ سال هستیم که بواسطه استعداد بالایی که دارند به تیم های مطرح راه می یابند. اما مربیان این تیم ها هرگز حاضر نمی شوند در برابر بازیکنی که به عنوان مثال ۶۰ میلیون پوند خریداری کرده اند، به استعداد جوان تیمشان فرصت بازی دهند. مشکل اصلی فوتبال انگلیس همین جا است. چرا ما مثل آلمان ها بر روی استعدادهای کشور خودمان سرمایه گذاری نمی کنیم؟ همین تفاوت نگرش در فوتبال انگلیس و آلمان است که ژرمن ها را به قهرمانی در جام جهانی می رساند.

هاجسون در ادامه صحبت هایش به کاپیتانی وین رونی در تیم ملی اشاره کرد و گفت: خیلی خوش شانس بودیم که کاپیتانی مانند استیون جرارد را در اختیار داشتیم. او الگوی خوبی برای همه بازیکنان بود و در بالا ترین سطح استاندارد قرار داشت. وین رونی شباهت زیادی به جرارد دارد، انتخاب رونی به عنوان کاپیتان جدید برایم کار چندان سختی نبود.

برچسب‌ها: تیم فوتبال انگلیس انگلیس روی هاجسون هاجسون

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

42 0

249 نیباس1393/09/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi