خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,026

واکنش کاتالان ها به قرعه آسان رئال مادريد

واکنش کاتالان ها به قرعه آسان رئال مادريد
يک هشتم ليگ قهرمانان

رئال مادريد همچون سال گذشته با قرعه اي آسان مواجه شد و در يک هشتم ليگ قهرمانان بايد به مصاف شالکه برود. در حاليکه بارسلونا بار ديگر به حريفي دشوار همچون منچستر سيتي برخورد کرده است.

به گزارش "مستر90"، واکنش رسانه های کاتالونیا به قرعه کشی یک هشتم لیگ قهرمانان در نوع خود جالب بوده است. اسپورت و موندودپورتیوو، هر دو به قرعه آسان رئال واکنش منفی نشان داده اند و در عوض قرعه دشوار بارسلونا را نشانه بدشانسی این تیم دانسته اند.

در موندو دپورتیوو می خوانیم:" بار دیگر یک قرعه آسان برای رئال مادرید. از روز گذشته در بارسلون این مساله به شوخی مطرح بود که رئال همچون 5 سال اخیر باز هم با خوش شانسی مواجه شده و قرعه راحتی نصیب این تیم خواهد شد. در عین ناباوری چنین نیز شد و رئال برای دومین سال متوالی به شالکه برخورد کرد. تیم ششم بوندسلیگا که سال گذشته، 10 گل از رئال دریافت کرد.

برخی که بدبین هستند این مساله را به حضور موثر "کارلوس فابرا"، استاندار سابق کاستیون که یک رئالی متعصب است در مراسم قرعه کشی نسبت داده اند. در هر حال، بارسلونا در سویی دیگر به سخت ترین حریف ممکن برخورد کرد. به منچستر سیتی که بی شک مدعی قهرمانی این رقابت هاست و کمتر از یک ماه پیش موفق به شکست دادن بایرن نیز شده است.

رئال مادرید در 5 سال اخیر به تیم هایی چون لیون، زسکا مسکو، منچستریونایتد و شالکه(2بار) برخورد کرده است. مصاف با یونایتد نیز بدین دلیل بود که رئال در فصل 2012-2013 در گروه خود دوم شده بود. اما بارسا در این 5 سال، در یک هشتم چمپیونزلیگ با حریفانی چون: لورکوزن،میلان، آرسنال و سیتی(2بار) روبرو شده است."

برچسب‌ها: کاتالان شالکه رئال مادرید منچسترسیتی بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

50 9

543 سنندج.سیتی1393/09/24

بارسلونسیتی: خداشانس بده....

25 آذر (00:43)


امیر تکثیر: نمیدونم واقعاً اینجور قرعه های مسخره برا طرفدارای رئال لذت بخشه واقعاً!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

24 آذر (22:09)


واااای بارسلونا: رئال اگه شانس نداش اسمش زغال نبود و پنالدو هم ک اگه گل زدن بلد بود اسمش پنالدو نبود.. ی تیم کاملاً خوش شانس

24 آذر (22:01)


بارسلونا10 مسی: رئالو همه دوس دارن.احتمالا تقلب کرده باشن

24 آذر (21:57)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi