خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,103

40 بادیگارد محافظ مادریدی‌ها در هتل سوفیتل

40 بادیگارد محافظ مادریدی‌ها در هتل سوفیتل
کاروان رئال‌مادرید برای حضور در جام ‌جهانی‌ باشگاه‌ها روز یک‌شنبه وارد شهر رباط، پایتخت مراکش شد و در هتل 5 ستاره «سوفیتل دس روسس» در خیابان سوئیسی در 5 کیلومتری برج حسن، سمبل شهر رباط مستقر گردید.
مقامات برگزاری این رقابت‌ها تمهیدات خاصی را برای شاگردان كارلو آنچلوتی تدارك دیده‌اند و شهر مملو از شور و هیجان است. در خیابان‌های اصلی شهر پلاكاردها و پوسترهای مختلفی مرتبط با جام باشگاه‌های جهان نصب شده و هر 50 متر نیروهای پلیس مستقر هستند. به علاوه 40 بادیگارد نیز مأمور محافظت و تأمین امنیت كاروان كهكشانی‌ها در هتل محل اقامت‌شان هستند.

5 محافظ برای كریس!
طبق گزارش منتشره در روزنامه «الاخبار» مراكش، 5 بادیگارد در كنار كریس رونالدو هستند و لحظه‌ای او را تنها نمی‌گذارند.

هتل گران‌قیمت
در روزهایی كه كاروان مادریدی در شهر رباط مستقر خواهد بود، هتل سوفیتل اتاق خالی ندارد. این هتل 229 اتاق و 37 سوئیت دارد و قیمت میانگین هر یك از اتاق‌های این هتل، روزی 283 یورو است. قیمت سوئیت‌ها هم بین 493 تا 721 یورو است. این هتل دو سوئیت ویژه دارد، یكی سوئیت اپرا كه 128 متر مربع است و شبی 1269 یورو است و دیگری سوئیت رویال كه 192 متر مربع است و قیمتش روزی2547 یورو است.

5 هزار هتل
شهر رباط تنها 5 هزار محل اقامتی (شامل هتل، مسافرخانه و...‌) دارد و كاروان «كروس آسول» تیم مكزیكی ترجیح داده‌اند تا در هتلی در فاصله 30 كیلومتری رباط مستقر شوند. آنها در طول 7 روز اقامت‌شان در مراكش رفت و آمدهای زیادی را انجام می‌دهند. سفرهای زمینی برای تیم‌های حاضر در مراكش كار سختی است و با وجود اسكورت شدن اتوبوس‌های حامل بازیكنان توسط پلیس نظامی، افراد زیادی هستند كه مستقیماً به داخل جاده می‌آیند تا بازیكنان محبوب‌شان را از نزدیك ببینند. در بدو ورود كاروان رئال به مراكش استقبال گسترده‌ای از این تیم به عمل آمد و هیجان و شور در این كشور آفریقایی چند برابر شد.

برچسب‌ها: هتل سوفیتل رئال مادرید بادیگارد رباط کریس رونالدو مراکش

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

11 1

1,581 هت ریگ1393/09/24

F.c.barca: خدا زیاد کنه

2 دی (00:19)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi