خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پدیده
اتحاد پدیده
15
3,298

مرزبان: می توانستیم در 90 دقیقه تراکتور را ببریم

مرزبان: می توانستیم در 90 دقیقه تراکتور را ببریم
سرمربی تیم پدیده گفت: می توانستیم در 90 دقیقه کار را تمام کنیم اما لیاقت این برد را داشتیم.
به گزارش سایت رسمی باشگاه ورزشی پدیده خراسان، علیرضا مرزبان در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: قبلا گفته بودم که هر دو تیم می توانستند بازی را ببرند. ما هم می توانستیم در 90 دقیقه کار را تمام کنیم. در کل هر دو تیم لیاقت پیروزی را داشتند. تراکتور با هدف در این بازی به میدان رفت و به تیم ما فشار آورد. این برد باعث شد تا بحران هایمان را پشت سربگذاریم.
وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران، درباره اینکه به نظر می رسید پدیده پس از گل دوم وقت کشی کرده است گفت: من مخالف وقت تلف کردن هستم و با شما موافقم که بازیکنان پدیده در چند صحنه وقت تلف کردند اما در مجموع فوتبال زیبایی را دیدیم.
مرزبان تاکید کرد: در طول هفته به بازیکنان گفتم باید مقابل تراکتورسازی محکم بازی کنند. در عین حال باید جوانمردانه بازی می کردیم. من با رعایت نکردن فیرپلی کاملا مخالف هستم. از سوی دیگر برخی کارت هایی که گرفتیم از نظر فنی خوب نبودند. در نیمه دوم مسیر کارمان عوض شد و سعی کردیم فشار هواداران تراکتور را از روی تیم مان برداریم. بهادر نسیم اف را به زمین فرستادم و به این شکل روی دفاع تراکتور فشار آوردیم و توسط این بازیکن به گل زیبایی هم رسیدیم.
وی درباره داوری گفت: به نظر من عملکرد داوری را باید دوباره ارزیابی کنیم. درباره پنالتی دوم هم زاویه دیدم خوب بود و دیدم کیانی، بهادر نسیم اف را زد. البته باز هم باید فیلم را بازبینی کنیم.
مرزبان درباره تراکتورسازی اظهار داشت: تیمی که صدرنشین لیگ است می تواند قهرمان هم شود اما پدیده در لیگ به راحتی امتیازاتش را از دست داد. من نمی توانم بازی امروز تیم مان را تایید کنم چون تراکتور شانس های زیادی برای گلزنی داشت و چند صحنه توپ را به تیرک دروازه ما زدند.
وی درباره اینکه به نظر می رسد بازیکنان پدیده از دقیقه 70 به بعد به بازی بحرینی روی آوردند گفت: اگر مربی به بازیکن بگوید خودتان را روی زمین بیاندازید شرافت کاری اش را زیر سوال برده است. من 100 در صد مخالف این موضوع هستم.
مرزبان درباره اینکه گفته بود سیگنال هایی که از سوی احمد آل نعمه به پدیده رسیده بود از کجا بود خاطرنشان کرد: هر زمانی آل نعمه بخواهد از تراکتورسازی جدا شود می تواند به پدیده بیاید. من شناخت خوبی از آل نعمه دارم و او شاگرد من بوده است.

برچسب‌ها: مرزبان پدیده تراکتور سازی تبریز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

31 0

467 ستارگان هامان1393/09/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi