خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,086

رقیب رونالدو برای توپ طلا مسی نیست!

رقیب رونالدو برای توپ طلا مسی نیست!
سرمربی رئال مادرید معتقد است که مسی رقیب کریستیانو رونالدو برای کسب توپ طلای 2014 نیست. او می گوید تنها بازیکنان ملی پوش آلمان و رونالدو شایستگی حضور در فهرست سه نفره نهایی فیفا را دارند.

به گزارش بانک ورزش،کارلو آنچلوتی در این باره گفت: رونالدو ثابت کرده که کسی جز او شایسته کسب جایزه توپ طلای فوتبال اروپا نیست. او در بهترین دوران خود به سر می برد و نشان داده که چه بازیکن بزرگی است. او برای رسیدن به توپ طلای 2014 هر کاری که لازم بوده انجام داده است.

آنجلوتی به این سوال که چه بازیکنی می‌تواند بیشترین شانس را برای کسب توپ طلای 2014 در کنار رونالدو داشته باشد اینگونه پاسخ داد: براین باورم که رقیب کریستیانو رونالدو برای کسب توپ طلای 2014 مسی نیست و باید بازیکنی از تیم ملی فوتبال آلمان باشد چرا که آنها نمایش بسیار خوبی در جام جهانی داشتند و توانستند به قهرمانی هم برسند. به هر حال معتقدم که باید رونالدو و دو بازیکن از تیم ملی آلمان در فهرست سه نفره نهایی قرار گیرند و بازیکنی دیگری شایسته حضور در این فهرست سه نفره نیست.

پرز، مدیر رئال اخیرا اعلام کرد که رونالدو وارث دی استفانو در رئال مادرید است. آنچلوتی درباره این اظهار نظر گفت: می‌گویند که او وارث دی استفانو است و این یک شوخی جالب است. همه شما می‌دانید که منظور پرز چیست. چنین سخنی نوعی اشاره به آینده رونالدو در رئال مادرید است. او شایسته چنین مقایسه‌ای است.

برچسب‌ها: رونالدو مسی توپ طلا کارلتو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

22 6

808 اهیی1393/08/17

لیونل مسی2017: پس رقیبش حتما موشه راست میگه سرمربیش بسکه رونالدو بدبخته رقیبش مسی نیس موشه

1 فروردين (18:30)


ا‌ستقلال: بازیکن 19 ساله به نام " لئو مسی " با قدرت +500 به صورت الماسی می فروشم.(مزایده ای 10 روز ؛ هرکی خواست خصوصی پیام بده)

16 آذر (22:05)


98 ایران: داش خود عقابی تو شک نکن اصن!!!

30 آبان (21:37)


امپراتور اشکان: عاغاااا خیلی میبخشیدا، یه سوااال!!! اون ده دوازده خانومی که پشت سر رونالدو توی راهروی بالا ایستادن کیا هستن؟؟؟ آخ آخ چشمم روشن...!

30 آبان (18:58)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi