خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,149

پرسپوليس به دنبال تعيين وضعيت جعفرپور

پرسپوليس به دنبال تعيين وضعيت جعفرپور
به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مهدی تاج در گفت‌وگو با حمید درخشان قول رسیدگی به پرونده مهدی جعفرپور توسط سازمان لیگ را داده است. حمید درخشان قصد دارد جعفرپور را به نفرات تیم خود اضافه کند و این بازیکن هم در این فصل برای هیچ تیم دیگری بازی نکرده است. سازمان لیگ در حال ارزیابی شرایط این بازیکن است. درباره وضعیت این بازیکن گفته شده است که وی قبل از پایان مهلت نقل و انتقالات نسبت به فسخ قرارداد خود اقدام کرده بود اما بخشی از کارهای اداری در سازمان لیگ باقی ماند.

محمود خوردبین، سرپرست پرسپولیس در این ارتباط به سایت رسمی باشگاه گفت: قبل از بازی با سایپا در آخرین تماسی که با مسوولان سازمان لیگ داشتیم، عنوان کرده بودند که این بازیکن را تا قبل از نیم فصل در اختیار نخواهیم داشت، این در حالی است که او برای هیچ تیمی بازی نکرده است.

در همین ارتباط حمید درخشان امروز خبر داد با توجه به عدم حضور این بازیکن در رقابت‌های نیم فصل و اقداماتی که پیش از شروع فصل برای آزاد شدن انجام داده بود، گفت‌وگویی با مهدی تاج رئیس سازمان لیگ داشت که مقرر شد این پرونده در چارچوب قانون و آئین‌نامه‌ها مورد بررسی قرار بگیرد. در صورتی که جعفرپور بازیکن آزاد تلقی شود. وی امکان همراهی سرخپوشان در بازی‌های آینده را خواهد داشت.

برچسب‌ها: پرسپولیس جعفرپور

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

15 3

210 پیروزی سابق1393/07/30

چالکش لات: بازیکن جوان: لینک و لینک

1 آبان (10:16)


پیشرو0098: لینک قدرت 547- میانه- استعداد 3- اخلاق 4

30 مهر (20:12)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi