خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,277

پیش بازی وست برومویچ – منچستریونایتد

پیش بازی وست برومویچ – منچستریونایتد
لوئیز فنخال ، بعد از دو پیروزی خانگی مقابل وستهام و اورتون؛ و بعد از تعطیلی دو هفته ای مسابقات باشگاهی، بدنبال سومین برد پیاپی تیمش در این فصل لیگ جزیره است.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – تیم فوتبال منچستریونایتد ، در هفته هشتم رقابت های این فصل لیگ جزیره ، فردا شب و از ساعت ۲۲:۳۰ (به وقت تهران) به مصاف تیم وست برومویچ خواهد رفت. تیمی که تنها با ۳ امتیاز اختلاف نسبت به شیاطین سرخ در رده ۱۴ جدول قرار دارد.

آخرین باخت تیم منچستریونایتد هم به مسابقه برابر لسترسیتی بازمی گردد و سرمربی یونایتد در کنفرانس خبری قبل از مسابقه می گوید :

احتمال باخت شما تو این ورزش هست و تا به اینجا تنها تیم چلسی تونسته بدون باخت مسابقاتش رو پشت سر بذاره. تیم وست برومویچ هم تیم سخت کوشیه که نه تنها از توپهای بلند استفاده میکنه ، بلکه در مالکیت توپ هم توانا هستش و مشخصا شکست دادنشون سخته ! به نظر من شکست دادن هیچ تیمی در لیگ جزیره ساده نیست و این بزرگترین تفاوت این لیگ با لیگهای دیگه هستش.

به نظر می رسد فرصت مسابقات ملی، زمان مناسبی برای بازگشت تعدادی از مصدومان یونایتد بوده است و تنها جانی اوانز، پدی مک نیر، آنتونیو والنسیا و لینگارد همچان در لیست غایبان مصدوم خواهند بود. همچنین کاپیتان شیاطین سرخ ، یعنی وین رونی هم بدلیل محرومیت نمی تواند در ترکیب تیم جایی داشته باشد.

یکی از نکات این مسابقه ، حضور “سیدو براینو” بهترین گلزن انگلیسی لیگ جزیره (با ۵ گل) ، در ترکیب تیم وست برومویچ، در مقابل دفاع نه چندان مستحکم یونایتد است و این مسئله کار مدافعان قرمزهای منچستر را سخت خواهد کرد. سرمربی تیم وست بروم ، آلن اروین در این رابطه می گوید :

در حال حاضر او یکی از بهترین مهاجمان جوان انگلیسی است که هم برای تیم ملی زیر ۲۱ سال انگلیس و هم برای باشگاه ما خوب کار می کند و به نظر می رسد در مسیر درستی قرار گرفته است.

در بین ۵ بازی گذشته ای که دو تیم در مقابل هم قرار گرفته اند ، سهم منچستریونایتد ۳ برد و سهم تیم وست برومویچ ۱ برد بوده است اما شاید مسابقه ای که در آن دو تیم امتیازات را تقسیم کردند ، یکی از دراماتیک ترین بازی های تاریخ منچستریونایتد باشد : آخرین مسابقه منچستریونایتد با سرمربیگری سرآلکس فرگوسن !!

یک دیدار جذاب و تماشایی از دو تیم و رد و بدل شدن ۱۰ گل در طول ۹۰ دقیقه. در آن مسابقه تیم تحت هدایت سرآلکس فرگوسن تا دقیقه ۸۰ با نتیجه ۵-۲ از حریف پیش بود؛ اما در نهایت مسابقه با نتیجه ۵-۵ به اتمام برسد .

عملکرد دو تیم در ۵ دیدار گذشته :

وست برومویچ :

باخت – برد – برد – برد – باخت

منچستریونایتد :

تساوی – برد – باخت – برد – برد

برچسب‌ها: وست برومویچ منچستر لیگ برتر شیاطین سرخ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

17 1

167 منچستر فنخال1393/07/27

ریبون آبادان: ما بالاییییییییییییییییییییییم

27 مهر (19:35)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi