خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال خوزستان
اتحاد استقلال خوزستان
25
1,150

ویسی: وایبر پدر ایران را در آورده است!

ویسی: وایبر پدر ایران را در آورده است!
بعد از حذف تیم امید از بازی های اینچئون حالا به نظر می‌ رسد تیم جوانان هم برابر تیم های درجه دو و سه آسیا حرفی برای گفتن ندارند. عبدالله ویسی سرمربی استقلال‌خوزستان اعتقاد دارد دیگر بازیکن جوان خوبی در این فوتبال وجود ندارد. گفت‌وگوی او را با خبرگزاری ها در زیر می‌ خوانید:

خودم از جوان ها ناراضی هستم
من خودم از جوان های تیمم ناراضی هستم و اصلا آنها شرایطی که باید داشته باشند را ندارند. آنها یا با 2 بازی خوب اشباع می‌ شوند و یا به حاشیه می‌ روند، این مشکلی است که مدت هاست فوتبال ما را تحت تاثیر قرار داده است.

وایبر پدر فوتبال ایران درآورده
متاسفانه بازیکنان ما اصلا حرفه ای نیستند، جوان های ما تا صبح بیدارند و در وایبر یا واتس آپ مدام مشغول صحبت کردن با دوستانشان هستند. من فکر می‌کنم وایبر و نرم افزارهای اینچنینی پدر فوتبال ایران را درآورده است. باید این موضوع کنترل شود وگرنه اتفاقات بدی برای این فوتبال خواهد افتاد.

چرا یک جوان باید پول میلیاردی بگیرد؟
متاسفانه یک جوان، یک سال که خوب بازی می‌ کند باشگاه ها سراغش می‌ آیند و پول های میلیاردی به او می‌ دهند، طبیعی است که او فوتبالش خراب می‌شود. شما ببینید یک جوان به محض اینکه چهره می‌ شود مدل موهایش تغییر می‌کند، خب طبیعی است که دیگر این بازیکن دل به فوتبال نمی‌ دهد.

هر بازیکنی که به زمین فرستادم خراب کرد
من در هر بازی ای که خواستم یک بازیکن جوان را به میدان بفرستم، خراب کرد. جوان های ما متاسفانه اصلا کیفیت لازم را ندارند.

قدیم ها در هر فصل 10 پدیده داشتیم الان یک پدیده داریم
در زمان های قدیم هر فصل 10 پدیده به فوتبال ایران معرفی می‌ شده اما الان فقط یک پدیده داریم و آن هم مهدی شریفی است. در فوتبال ایران اصلا سازندگی معنایی ندارد.

این وضعیت هشداردهنده است
متاسفانه این وضعیت هشداری است برای فوتبال ایران، نمی‌ خواهم بگویم فوتبال ایران مثلا 10 سال آینده به تیم درجه دو، سه آسیا تبدیل می‌ شود ولی این را باید بگویم که زنگ خطر برای فوتبال ایران به صدا درآمده است و اگر مدیران برنامه ریزی نکنند اتفاق های بدتری هم می‌ افتد.

برچسب‌ها: ویسی وایبر تیم امید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

55 1

1,534 یو ونتوس1393/07/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi