خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,039

لوانته 0 - 5 بارسلونا

لوانته 0 - 5 بارسلونا
شاگردان لوئیز انریکه در تیم فوتبال بارسلونا از ساعت 23:30 دقیقه دی شب در دیداری خارج از خانه به مصاف شاگردان خوزه لوئیز مندلیبار در تیم فوتبال لوانته اسپانیا رفتند.

نیمه نخست این دیدار همانند انتظار با مالکیت توپ بالای شاکردان انریکه همراه بود، اما این تیم میزبان بود که با ضد حملات سریع خود موقعیت های جدی را بر روی دروازه بارسا خلق کرد. سرانجام کاتالان ها در دقیقه بر روی پاس خلاقانه لئو مسی توسط نیمار به گل اول خود دست یافتند. پس از این گل بازی در اختیار بارسا قرار گرفت و آن ها توانستند توسط هافبک آماده و کروات این روزهای خود گل دوم خود را نیز برابر لوانته 10 نفره شده به ثمر برسانند.

لحظات حساس بازی:

دقیقه 34(0-1): پاس در عمق عالی لیونل مسی را نیمار پس از پشت سر گذاشتن دروازه بان لوانته به گل اول آبی اناری ها تبدیل کرد.

دقیقه 41: پاس آندرس اینیستا در مجوطه جریمه به لئو مسی رسید تا وی پس از پشت سر گذاشتن مدافعان لوانته توسط لوکاس وینترا سرنگون شده تا وی به علت خطای خود از زمین بازی اخراج و بارسلونا صاحب یک ضربه پنالتی شود.

دقیقه 42: فوق ستاره آرژانتینی آبی اناری ها با بی دقتی پنالتی را که خود به دست آورده بود، با فاصله از سمت راست دروازه لوانته به بیرون فرستاد.

دقیقه 44 (0-2): دفع ناقص مدافعان لوانته در پشت محوطه جریمه به ایوان راکیتیچ رسید تا ستاره آماده و کروات شاگردان انریکه با شوت سرکش و تماشایی خود اولین گل خودش را با پیراهن بارسا به ثمر برساند.

دقیقه 57 (0-3): باز هم پاس گلی از لئو مسی این بار ساندرو رامیرز را صاحب توپ کرد تا مهاجم 19 ساله بارسا با ضربه آرام و بغل پای خود اختلاف را به سه گل برساند..

دقیقه 64 (0-4): همکاری زیبای ساندرو و جردی آلبا در جناح چپ، با پاس رو به بیرون آلبا به پدرو همراه شد تا او نیز برای اولین بار در این فصل و در آستانه دروازه خالی بارسا برای این تیم گلزنی کند.

دقیقه 77 (5-0): اشتباه عجیب دروازه بان لوانته را لئو مسی با ضربه چیپ عالی خود با پای غیر تخصصی اش به گل پنجم شاگردان انریکه در این مسابقه تبدیل کرد.

برچسب‌ها: بارسلونا لوانته پنالتی مسی نیمار پدرو رامیرز راکیتیچ انریکه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

98 33

1,344 بارسلون آباده1393/06/31

بارسلونا10 مسی: سووووووووووووراخ

30 آذر (14:57)


سفیر سرخ: لوانته سوراخ سوراخ شد

20 آذر (21:17)


15 آبان (16:23)


اسپارتاکوس اصل: نیمارواقعاعالیه

13 مهر (19:14)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi