خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

پیش بازی لسترسیتی- منچستریونایتد

پیش بازی لسترسیتی- منچستریونایتد
به گزارش "مستر90"، شاگردان لوئیس فان خال پس از پیروزی پرگل مقابل کوئینزپارک رنجرز، امیدوارند بتوانند رفته رفته به جمع مدعیان اضافه شوند.
لسترسیتی؛ در جستجوی اولین پیروزی خانگی
لسترسیتی با ترکیب کامل خود پا به این دیدار خواهد گذاشت.کاسپر اشمایکل، پسر پیتر اشمایکل مشهور که بین سال‌های 1991 تا 1999گلر یونایتد بود، به میادین بازگشته و نیک پاول، هافبک یونایتد که به صورت قرضی به لستر پیوسته، به این بازی خواهد رسید. بدین ترتیب تنها غایب لستر، متیو آپسون خواهد بود. لسترسیتی در 4 بازی اخیر خود در لیگ برتر، 1 پیروزی، 2 تساوی و یک شکست کسب کرده و همچنین از جام اتحادیه نیز حذف شده است.آنها در خانه موفق به کسب پیروزی نشدند و همین موضوع، مسلما هدف اصلی آنها در بازی امروز خواهد بود.
منچستریونایتد؛ تثبیت اوضاع خوب
یونایتد فصل را خوب شروع نکرد و آنها از 3 بازی اول خود در لیگ، تنها 2 امتیاز کسب کردند و همچنین در جام اتحادیه با شکست 4-0 مقابل تیم دسته سومی ام کی دونز، از این رقابت‌ها حذف شدند. ولی در بازی آخر خود مقابل کیو پی آر، شاگردان فن خال عملکرد بسیار خوبی داشتند و موفق شدند 4-0 حریف خود را در هم بکوبند. این اولین بازی بود که فالکائو ، بلیند و روخو برای یونایتد انجام می‌دادند و دی ماریا نیاز دومین بازی خود را تجربه می‌کرد. مروانه فلینی، مایکل کریک، فیل جونز، اشلی یانگ وجسی لینگارد، مصدومین یونایتد هستند ولی کریس اسمالینگ در آستانه بازگشت به میادین است.

برچسب‌ها: منچستر یونایتد منچستریونایتد لستر سیتی لسترسیتی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

21 0

606 واتر سیتی1393/06/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi