خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آلمان
اتحاد آلمان
2
44,666

گواردیولا: منچستریونایتد پول کافی برای خرید ستاره های بایرن

گواردیولا: منچستریونایتد پول کافی برای خرید ستاره های بایرن
پپ گواردیولا، سرمربی بایرن مونیخ، به منچستریونایتد هشدار داد که توان مالی لازم برای به خدمت گرفتن بهترین بازیکنان این باشگاه را ندارند و تاکید کرد که ستاره هایی مانند آرین روبن، باستین شواین اشتایگر و توماس مولر قصد ندارند راهی لیگ برتر شوند.

لوئی فن خال بعد از انتخاب شدن به عنوان سرمربی جدید منچستریونایتد، تلاش کرد چند ستاره بایرن را به خدمت بگیرد اما در نهایت این بازیکنان در آلیانس آره نا ماندند.

گواردیولا امروز در گفتگو با خبرنگاران، در پاسخ به این سوال که آیا به درخواست فن خال پاسخ منفی داده، گفت:" آنها پول کافی برای خرید بازیکنان ما را نداشتند. دیدم که آنها پول زیادی خرج کردند. این اتفاق خوبی برای دوستم، لوئی است؛ این بخشی از بازی است.

همه باشگاه های دنیا به دنبال بازیکنان سایر باشگاه ها هستند. این بستگی به بازیکن دارد. اگر بازی بخواهد بازی کند، بازی می کند. اگر بخواهد بماند، می ماند."

گواردیولا همچنین در مورد نرسیدن منچستریونایتد به رقابت های این فصل لیگ قهرمانان اروپا گفت:" این درس بزرگی برای باشگاه های بزرگ است. آنها فکر می کردند ما قوی و شکست ناپذیر هستیم اما حالا در چمپیونزلیگ حضور ندارند. شاید فصل بعد هم نباشند. به همین دلیل است که فوتبال اهمیت زیادی دارد. هر هفته، باید آماده باشید. هر هفته باید نشان بدهید که آماده هستید."

برچسب‌ها: پپ گواردیولا منچستریونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

82 4

486 .بارسا 1001393/06/26

بینتیونر: لینکخبرمو لایک کنید لطفا

27 شهریور (14:27)


اس اس استقلال.: یه دروازبان میخوام کسی بود لینک بده تو صفحه ام

27 شهریور (01:35)


بایرن سازی: اینارو اتحاد بایرن میزاره شما دیگه چرا میزارین

26 شهریور (14:40)


26 شهریور (11:25)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi