خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,700

هنر جدید خیابانی در کنار گاف های همیشگی

هنر جدید خیابانی در کنار گاف های همیشگی
شاهکارهای جدید کارشناس سختگیر برنامه آقای گزارشگر، به گاف هایش محدود نمی شود.
جواد خیابانی در بازی پرسپولیس و تراکتورسازی هم همانی بود که باید باشد. او که بعد از گل پرسپولیس گفت: «تا چهار نشه بازی نشه.»
خیابانی که یک ربع سوشا مکانی را حامد لک صدا زد و بازی خداحافظی پنجعلی در سال ۷۲ را به دهه شصت کشاند، شاهکارهایش را زمانی به اوج رساند که بعد از شوت اسماعیل‌زاده گفت: «تیرک دروازه اگر چند سانتی‌متر پایین‌تر بود یک گل عالی ثبت می‌شد.» جواد، عزیزم، تیرک اگر پایین‌تر بود که توپ مستقیم می‌رفت توی اوت!
خیابانی همچنین پوشاندن دست راست ادینهو را به اشتباه، مصدومیت دست این بازیکن عنوان کرد در حالی که مهاجم برزیلی تراکتورسازی به خاطر خالکوبی های روی دست راستش مجبور به انجام این کار شد.
گیر دادن به کت خطیبی، شناسایی هوادارانی که از تبریز آمده بودند و آذری‌هایی که از تهران به ورزشگاه آمدند، اشتباه چندباره در تلفظ نام بازیکنان و بیان این نکته که مجتبی محرمی بهترین فوتبالیست زمان خودش از نظر فوتبالی(!) بود و گزارش کامل چگونگی خالی کردن بطری آب توسط ادینهو، از دیگر جملات جالب توجه آقای گزارشگر در گزارش بازی بود.
اما این یک روی سکه از کارشناس سختگیر برنامه آقای گزارشگر بود. شاهکار دیگر خیابانی مربوط می شود به پیشگویی های عجیب او در بازی که البته به صورت غیرمستقیم جواب می داد.
در شرایطی که پرسپولیس با یک گل از تراکتورسازی پیش بود و درست چند لحظه پیش از گل اول تراکتورسازان، در لحظاتی که هیچ کس امیدی به تغییر نتیجه بازی نداشت، خیابانی گفت: «تا حالا اینقدر هواداران تراکتورسازی را ساکت و آرام ندیده بودم.» همین جمله برای فریاد گل تراکتورسازی در چند ثانیه بعد کافی بود.
پیش از گل دوم تراکتورسازی توسط ادینهو، خیابانی در توصیف این بازیکن گفت: «ادینهو در این بازی چیزی از خودش نشان نداد.» و پس از این جمله بود که درخشش ادینهو آغاز شد که کار او پس از خلق چند موقعیت به گلزنی ختم شد.

برچسب‌ها: جواد خیابانی خیابانی گزارشگر گاف سوتی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

110 28

1,445 آرسنال 90011393/06/16

فرهاد7مقدس: خدا شفا بده بهتون گفتن مدیر فکر کردین چه خبره اللهم اشف کل مرضانا

18 شهریور (11:27)


موهاوی: مدیران محترم خدا شفاتون بده

17 شهریور (00:49)


محسن1374: خیابانی گزارشگری بلد نیس اومده برا ما گزارشگر انتخاب میکنه....موقع گزارش 1مجسمه باشه بهتر از اینه ...نه هیجانی نه چیزی..گل میزنن ا

16 شهریور (18:35)


حباب 1378: خیابانی پرسپولیسیه

16 شهریور (18:26)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi