خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,561

90/ دفاع مياني را به چپ ترجيح مي‌دهم اما مطيعم!

90/ دفاع مياني را به چپ ترجيح مي‌دهم اما مطيعم!
احمد آل‌نعمه، ملي‌پوش تراکتورسازي مقابل نفت مسجدسليمان در پست اصلي خودش بازي نکرد و نيمه دوم هم تعويض شد. البته خودش مي‌گويد بخاطر تجربه بازي در دفاع چپ خيلي راحت کارش را انجام داده اما بخاطر مصدوميتي که از قبل داشته خطيبي دست به تعويض او زد. علاوه بر بازي با نفت نظرش را راجع به بازي حساس با پرسپوليس هم پرسيديم. او برخلاف برخي تراکتوري‌ها براي سرخپوشان پايتخت خط و نشان نکشيد. گفت و گوي او را با 90 در ادامه بخوانيد:
90: پيروزي قاطعي مقابل نفت کسب کرديد در خصوص بازي صحبت کن!
خدا را شکر بازي خوبي انجام داديم و تمرکز لازم را داشتيم. اشتباهات بازي با صبا را انجام نداديم و در نهايت سه امتياز را کسب کرديم.
90: قبول داري شما از قبل گل اول بهتر بازي مي‌کرديد و بعد از آن حريف سرتر ميدان بود؟
ما فشار لازم را آورديم و به گل رسيديم. بعد فشار از جانب ما کم شد، قبول دارم که مي‌توانستيم بهتر بازي کنيم. آنها حتي با اخراج بازيکنشان هم دو موقعيت گل داشتند. کاري به جايگاه نفت در جدول نداريم اما همين که توانستيم خوب کار کنيم باعث خوشحالي است. بازي قبل صبا را دست کم گرفته بوديم اما اين بار بازي با نفت را کاملا جدي گرفتيم.
90:‌گل زودهنگامي که زديد باعث نشد بازيکنانتان دچار غرور شوند؟
تيم خوبي داريم و بايد به زدن گل‌هاي زودهنگام عادت کنيم. اگر در ادامه هم براي مثال در دقيقه ده به گل برسيم بايد تمرکز لازم را حفظ کنيم. يا بالعکس اگر گلي دريافت کنيم نبايد شخصيت تيمي به هم بريزد. همان طور که وقتي در بازي با صبا اوايل بازي گل دريافت کرديم خودمان را نباختيم. بايد به آن شخصيت تيمي لازم برسيم.
90: تو به عنوان بزرگتر تيم در مورد اين مسائل با جوان‌هاي تراکتور صحبت نمي‌کني؟
صددرصد همين طوراست. من صحبت‌هاي لازم را انجام مي‌دهم.
90: در بازي با نفت مسجدسليمان پستت تغيير کرده بود چرا؟
من تجربه بازي در دفاع چپ را دارم. ساليان سال و حتي زماني که در تراکتور بودم قلعه‌نوعي در دفاع چپ به من بازي مي‌داد. بنابراين با اين پست غريبه نبودم. راحت فوتبالم را بازي کردم و دليل تعويضم هم مصدوميتي بود که در بازي با پديده به آن دچار شدم و بعد از آن بازي تجربيات لازم را نداشتم. البته فشار بازي‌ها که هر پنج روز يکبار برگزار مي‌شود در اين مصدوميت بي تاثير نبود. گرداني که به جاي من به زمين آمد خيلي خوب کار کرد و يک پاس گل هم داد.
90: ليگ حرفه‌اي شده و برگزاري بازي‌ها هر پنج روز يکبار کاملا عادي است اينطور نيست؟
امکانات لازم در کشور و ليگ ما وجود ندارد و واقعا احساسي تصميم گرفته مي‌شود. مثلا ما فرداي بازي با ذوب‌آهن تازه به تبريز رفتيم . آن هم با کلي تاخير. در حالي که 90 درصد تيم‌هاي اروپايي با پرواز چارتر بلافاصله بعد از بازي راهي منزل مي‌شوند و از فردايش هم تمريناتشان را آغاز مي‌کنند و درست وحسابي به بازي بعدي‌شان مي‌رسند. حالا مادو روز از پايان بازي گذشته تازه داريم ريکاوري مي‌کنيم. همه اينها مشکل است. ما در اين چند ساله عادت کرده‌ايم که هفته‌اي يکبار بازي کنيم. البته پارسال هم به همين شکل الان بود و بازي ها چهار، پنج روز يکبار انجام مي‌شد. کم‌کم داريم عادت مي‌کنيم. شرايط مهيا شود بازيکنان هم مشکلي با اين روند پيدا نمي‌کنند. درست است سخت‌ تر بازي مي‌کنيم اما شدني است.
90:‌بازي با پديده چقدر مصدوم روي دست تيم گذاشت؟ شفيعي هم در آن بازي قفسه سينه‌اش ضربه ديده بود؟
خالد شفيعي از قبل مصدوميت داشت و در آن بازي دوباره ضربه خورد. ولي من همانجا با بازيکن خارجي‌شان برخورد داشتم و او به قفسه سينه من ضربه زد.
90: برگرديم به پست دفاع چپ، چه زماني فهميدي قرار است در اين پست بازي کني؟
تقريبا 24 ساعت قبل از بازي. البته در تمرينات هم روي اين پست کار مي‌کردم و خودم بو برده بودم که ممکن است در اين پست بازي کنم. که با صحبت‌هاي آقا رسول اطمينان پيدا کردم. من هم به خطيبي گفتم هر جا که من را بگذاري برايم فرقي نمي‌کند و چون تجربه حضور در اين پست راداشته‌ام خيالتان از اين بابت راحت باشد.
90: دوست داري در همين پست بماني؟
من دوست دارم در دفاع مياني ثابت باشم ولي در بعضي از بازي‌ها شرايطي پيش مي‌آيد که مربي مجبور به انجام تغييرات مي‌شود.
در وهله اول عملکرد خوب خط دفاع مهم است. در طول فصل اگر موردي پيش بيايد باز هم در دفاع چپ بازي مي‌کنم.
90: در بازي دوستانه هم که گل زدي چرا در ليگ اين کار را نمي‌کني؟
(مي‌خندد) انشااله حتما اين کار را مي‌کنم البته اگر قسمت باشد و خدا کمک کند.
90: اگر باز هم تعويض شوي مشکلي نداري؟
مثل هر بازيکن ديگري دوست دارم بازيکن ثابت تيم‌ باشم. اما حتي اگر روي نيمکت هم بروم باز هم آنقدر خوب کار مي‌کنم که ديگر نيمکت‌نشين نشوم.
90:‌نظرت راجع به حضور ديتمار در ترکيب چيست؟
ديتمار اولين بار بود که به طور ثابت در ترکيب بود و عملکرد بدي نداشت. نيمه اول چون بازي اولش بود کمي با ترس و استرس بازي کرد اما بعد مسلط شد. روي هم رفته بازي خوبي ارائه داد.
90: پاداش برد نفت را گرفتيد؟
قبل از هر بازي پاداش بازي قبل را مي‌دهند و اين قضيه از لحاظ روحي تاثيرگذار است. ما بخاطر پاداش کار نمي‌کنيم فقط بخاطر هواداران‌مان تلاش مي‌کنيم. مثلا شده که در دادن پاداش‌ها تاخير رخ داده اما ما از اين بابت مشکلي نداشتيم.
90: اين هفته بايد به مصاف پرسپوليس برويد. بازيکنانتان براي اين تيم کري خوانده‌اند و بعضي‌هايشان معتقدند بازي آساني پيشرو دارند. نظر تو چيست؟
اصلا اين طور نيست. خيلي بازي سختي داريم. برد مقابل صبا هم از لحاظ روحي کمک شان کرد. خدا را شکر شرايط شان خوب است. ما هم اگر انسجام تيمي و تمرکز لازم را داشته باشيم اين بازي را مي‌بريم و بردن ما دور از دسترس نيست. درست است پرسپوليس هميشه پرسپوليس است اما ما اجازه نمي‌دهيم سه امتياز را بگيرند.
90: کسب پيروزي توسط پرسپوليسي‌ها به ضرر شما شد يا به نفعتان؟
به نظر من به ضررمان شد چون حالا آنها با خيال راحت‌تري مقابل ما بازي مي‌کنند. اگر تيم ببازد دچار استرس

برچسب‌ها: تراکتور تراکتورسازی ال نعمع ال نعمه فوتبال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

26 3

377 تیراختور اذر1393/06/12

آث میلان کالچو: تیمم فروشی دارای بازیکنای ایرانی جوان و فوق قدرتمند همچنین دارای بازیکنان استعداد 4-امتیاز+2100 و16 الماس

18 اسفند (02:46)


تیتان0000: تاکتیک های اصلی تیم های لیگ یکی و لیگ دومی یعنی در جمع 28 تیم تنها و تنها 2 الماس خواستین بگین

26 شهریور (12:39)


12 شهریور (09:48)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi