خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

تا دقایقی دیگر فالکائو رسما یونایتدی می شود!

تا دقایقی دیگر فالکائو رسما یونایتدی می شود!
به نظر می آید تا ساعاتی دیگر انتقال فالکائو به یونایتد به طور رسمی اعلام شود و در این پست به بررسی این بازیکن خواهیم پرداخت.
ماشین گلزنی کلمبیایی موناکو در خبری عجیب امروز به یونایتد لینک شد و به سرعت این خبر جدی شد و منابع معتبر از انتقال ۱۲ میلیون یورویی او برای یک فصل قرضی خبر می دهند.
البته دلیل انتقال قرضی مقابله با گرفتار شدن به قوانین فیفا می باشد و بعد از یک سال انتقال فالکائو به یونایتد احتمالا دائمی می شود.
نام فالکائو با پورتو شناخته شد و او با گلزنی های خود دوره ی خوبی بین سال های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱ برای هواداران پورتو رقم زد و در ۸۷ بازی رسمی ۷۲ دو گل به ثمر رساند و قهرمانی یفا را نیز با گل خود برای این تیم به ارمغان آورد.
او سپس راهی لالیگا و اتلتیکو مادرید شد و توانست خود را از زیر سایه ی نام مسی و رونالدو بیرون بیاورد و ۷۰ گل در ۹۱ بازی برای تیم مادریدی به ثمر برساند.
سپس او با انتقالی هنگفت به موناکو پیوست و در ۲۲ بازی ابتدایی خود ۱۳ گل به ثمر رساند اما او از ناحیه ی رباط صلیبی آسیب دید و شش ماه از میادین دور بود اما در بازگشت خود و در اولین دقایق بازش دروازه ی آرسنال را گشود تا شان دهد همچان گلزن برتری است.
با احتمال دوری بلند مدت ون پرسی و خروج چیچاریتو احتمالا ولبک یونایتد تنها رونی را دارد و ویلسون علی رغم استعداد نابش نمی تواند یک فصل یونایتد را ساپورت کند.مندس(ایجنت فالکائو) همچنین خبر داد پس از پایان این فصل فالکائو قراردادی دائمی با این تیم به امضا خواهد رساند و منچستری‌ها رقم 51.3 میلیون پوند را به وی پرداخت خواهند کرد. به این ترتیب در واقع منچستریونایتد با قراردادی چهار ساله این مهاجم کلمبیایی را به خدمت خواهد گرفت و برای اینکه از سوی اتحادیه فوتبال اروپا به دلیل نقض قوانین بازی جوانمردانه مالی جریمه نشود، فصل اول وی را به طور قرضی به خدمت می‌گیرد.

برچسب‌ها: رادامل فالکائو منچستر یونایتد فالکائو نقل و انتقالات

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 1

212 ارل یونایتد1393/06/11

Perspolis Afc: ریدی بابا فالکائو دیشب قرارداد بست برو تو منچستر نیوز ببین

11 شهریور (09:52)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi